Tja, hva skal man si? Ting har hvertfall skjedd i klokkeboksen! På nåværende tidspunkt kan jeg vel si at jeg aldri har vært mer tilfreds med samlingen, og jeg vil samtidig tro at noen her synes jeg har gjort rare valg med å gå fra 2 Rolexer til 0. Rolex blir det "down the road", men er meget fornøyd med at jeg hadde nok selvdisiplin til å la 116610 gå ut. Føler at samlingen har blitt meget variert og samtidig av høy kvalitet. Tror faktisk 4-5 klokker er det jeg maks vil ha, ettersom jeg vil ha tid til å bruke hele samlingen jevnlig. Tidligere kunne Speedyen ligge i boksen uten bruk i et par uker, og slikt liker jeg ikke Jeg har ingen aning om hva jeg vil ha inn som neste, men den må passe inn med resten, jeg ønsker variasjon og jeg vil helst ikke ha 2 av samme merke i samlingen. Tips?
Låner noen bilder her
Denne blir forever keeper. Har overlevd alle flipper og jeg elsker den. Første klokken jeg kjøpte og har vært med på fødselen til poden
Trodde aldri jeg skulle flippe 111, den hadde nesten fått samme status som POen i samlingen. Plutselig begynner jeg å tenke på både "shiny" visere og in house, og vips var det gjort!
Er en ekstrem forskjell i feeling på denne på bilder kontra virkelighet. Kanskje mest pga. den høye kassen som stråler både kvalitet og heavy "wrist presence"
Låner noen bilder her
Denne blir forever keeper. Har overlevd alle flipper og jeg elsker den. Første klokken jeg kjøpte og har vært med på fødselen til poden
Trodde aldri jeg skulle flippe 111, den hadde nesten fått samme status som POen i samlingen. Plutselig begynner jeg å tenke på både "shiny" visere og in house, og vips var det gjort!
Er en ekstrem forskjell i feeling på denne på bilder kontra virkelighet. Kanskje mest pga. den høye kassen som stråler både kvalitet og heavy "wrist presence"
Redigert: