Kjære Guy. Tror DU at du kommer til å klarer å bevare roen i EVIG tid med dette uret. Med evig - la oss senke kravene litt da, og si fem år (mister man ikke lappen "for alltid" i fem år da, minst?). Jeg mener, tror du virkelig det? Har sett din allsidighet, og det virker på meg som du har prøvd mye, men har en forkjærlighet/vender tilbake til Omega, i det sportslige segmentet. Jeg vet - eller husker en del i hvert fall - at du har prøvd noen i motsatt ende av skalaen også, for all del.
Dette er en flott klokke, og hvor mange slike tråder har ikke jeg startet, stort sett for å få aksept for en tanke som har bitt seg fast i hodet. Jeg har da nikket anerkjennende til de som er enig med meg, og forsøkt å overse de som er skeptiske. Slik som jeg er nå. Ikke fordi det er en stygg/dårlig/kjip klokke, og du må gjerne prøve den, selv om det gjør deg til enmannskar. Det er dette med å være en av oss, og å være fornøyd med en klokke. Forventer du derimot at kan beholde den, og bygge deg opp kapital ved siden av, så tror jeg at det KAN gå, men ellers.... Tror jeg at det vil ligge en klokke til salgs om en stund, kanskje lenge til, men neppe om en EVIGHET
Aner ikke noe om verditap osv, så det kan kanskje forsvares å selge uansett, og prøve, for deretter å fortsette ferden, hvis eneste resultat var at man en stund hadde kun en klokke.
Den er flott, og jeg ser at den type modell kan passe til det meste, bortsett fra ren sport.