Tidslås på iPad?

TomB

Støttemedlem
Medlem
25. jan. 2010
Sted
Trondheim
Finnes det noen app eller instillinger som kan brukes til å begrense tilgangen til iPad til en time eller to i døgnet?

Under generelle instillinger, så har du et valg som heter begrenset tilgang. Aktiverer du dette kan du velge tidslås for ulike apper. Vet ikke om det er dette du er ute etter, men det er det jeg kom på nå.

Installerte appen TimeLock i dag - så får jeg se om den virker slik jeg vil - og junior IKKE vil. :mrgreen:

Hm. Kanskje man burde installert appen NoWatchCraving 2.0 på Macen slik at far i huset ikke får flere ville idéer.

Delvis relatert: tidligere var det slik at iTunes på iPad kunne låses opp ved engangskjøp, men forble låst ellers. Nå er det slik at når jeg først logger meg inn, forblir DRITEN pålogget, med påfølgende massekjøp av de yngre, om ikke jeg husker å logge meg ut. Noen som kan hjelpe?

Du må aktivere "Restriksjoner". Under der kan du angi at f.eks. programinstallering ikke er tillat. Selv så aktiverer jeg også "Endring av brukerprofil ikke tillat" og logger meg av etter appkjøp.

Jeg har huket av for "krev passord umiddelbart". Da må du skrive passord for hvert eneste kjøp selv om du er logget på.