- Medlem
- 4. sep. 2010
Jeg er nok ikke den første som har blitt inspirert av alle de flotte bildene av klokker her på Tidssonen. Da jeg kom over tråden "Tag Heuer Monza caliber 36" startet av Sjur, var tiden kort mellom observasjon og aksjon Tag Heuer Monza caliber 36 var klokken som i sin tid åpnet øynene mine for at klokker var noe mer enn billige quartz verk fra Asia.
Den gang var det derimot ikke mulig for meg å kjøpe klokken, så det ble med utallige turer med "window shopping". Etter noe tid så gikk klokken til og med i glemmeboken... Gammel kjærlighet ruster derimot ikke og da jeg igjen fikk øyene opp for denne klokken, så tok "må ha" følelsen fullstendig overhånd.
En uke senere er det derfor tid for unboxing.
En herlig følelse å se klokken for første gang på mange, mange år
Klokken sitter veldig godt på hånden, men det tar nok litt tid til å bli vant med klokkens diameter på 37mm. Den er betydelig mindre enn mine øvrige klokker
... og så et bilde med skjørtet oppe
Den gang var det derimot ikke mulig for meg å kjøpe klokken, så det ble med utallige turer med "window shopping". Etter noe tid så gikk klokken til og med i glemmeboken... Gammel kjærlighet ruster derimot ikke og da jeg igjen fikk øyene opp for denne klokken, så tok "må ha" følelsen fullstendig overhånd.
En uke senere er det derfor tid for unboxing.
En herlig følelse å se klokken for første gang på mange, mange år
Klokken sitter veldig godt på hånden, men det tar nok litt tid til å bli vant med klokkens diameter på 37mm. Den er betydelig mindre enn mine øvrige klokker
... og så et bilde med skjørtet oppe