Også må de ha minst ett års ansiennitet...
Neineinei, nå syntes jeg du er ufin!
Også må de ha minst ett års ansiennitet...
Dette hadde jeg helt glemt......
Håper alle TS-medlemer har fått kjøpt seg til 17.mai.
Håper noen gidder shippe mine straps til skolen min i Wales, slik at SKX009'en kan få preg av norge!
Håper noen gidder shippe mine straps til skolen min i Wales, slik at SKX009'en kan få preg av norge!
Så sant ikke Juice byttet leverandør holder de til i Cardiff, du får sjekke ut hvordan det går med produksjonen
Dette er vell strengt tatt informasjon som ikke skal deles? Snakk med Juice før du deler slikt. Det ville vært litt dumt om noen andre gjorde det samme som Juice, og det førte til at Juice sin plan ble ødelagt. Det er jo meningen at Juice skal tjene noen kroner på dette slik at TS kan fortsette å utvikle seg.
Dette er vell strengt tatt informasjon som ikke skal deles? Snakk med Juice før du deler slikt. Det ville vært litt dumt om noen andre gjorde det samme som Juice, og det førte til at Juice sin plan ble ødelagt. Det er jo meningen at Juice skal tjene noen kroner på dette slik at TS kan fortsette å utvikle seg.
fiffig! Kanskje jeg får ta en telefon til dem etter hvert og høre hvordan det står til med produksjonen.. Når er det antatt å være ferdig, og hvor mange straps er bestilt?