Tidssonen Custom NATO-rem

Er du interessert i en Tidssonen NATO?

  • JA

    Stemmer: 0 0,0%
  • NEI

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    0
Dette hadde jeg helt glemt......
Håper alle TS-medlemer har fått kjøpt seg til 17.mai. ;)
 
Håper noen gidder shippe mine straps til skolen min i Wales, slik at SKX009'en kan få preg av norge! :)
 
Nei, sier du det? Hva er navnet? Hadde jo vært fett å stikke innom butikken/fabrikken, hoho!
 
fiffig! Kanskje jeg får ta en telefon til dem etter hvert og høre hvordan det står til med produksjonen.. Når er det antatt å være ferdig, og hvor mange straps er bestilt?
 
Så sant ikke Juice byttet leverandør holder de til i Cardiff, du får sjekke ut hvordan det går med produksjonen :p

Dette er vell strengt tatt informasjon som ikke skal deles? Snakk med Juice før du deler slikt. Det ville vært litt dumt om noen andre gjorde det samme som Juice, og det førte til at Juice sin plan ble ødelagt. Det er jo meningen at Juice skal tjene noen kroner på dette slik at TS kan fortsette å utvikle seg. ;)
 
Dette er vell strengt tatt informasjon som ikke skal deles? Snakk med Juice før du deler slikt. Det ville vært litt dumt om noen andre gjorde det samme som Juice, og det førte til at Juice sin plan ble ødelagt. Det er jo meningen at Juice skal tjene noen kroner på dette slik at TS kan fortsette å utvikle seg. ;)

Dette er info Juice har delt selv, hvordan skulle jeg ellers hatt peiling på leverandør? ;) Se første post her http://www.tidssonen.no/showthread.php?4034-Tidssonen-Custom-NATO-rem!
 
Dette er vell strengt tatt informasjon som ikke skal deles? Snakk med Juice før du deler slikt. Det ville vært litt dumt om noen andre gjorde det samme som Juice, og det førte til at Juice sin plan ble ødelagt. Det er jo meningen at Juice skal tjene noen kroner på dette slik at TS kan fortsette å utvikle seg. ;)

Det er ikke akkurat OPSEC vi driver med her da. TS utvikler seg ved hjelp av donasjoner. Sjekk http://www.tidssonen.no/showthread.php?5123-TS-St%F8ttemedlem-2011-Nytt-%E5r-nye-muligheter!
 
fiffig! Kanskje jeg får ta en telefon til dem etter hvert og høre hvordan det står til med produksjonen.. Når er det antatt å være ferdig, og hvor mange straps er bestilt?

Kanskje greit jeg sjekker inn i denne tråden nå :)

Det stemmer at selskapet som produserer remmene holde til i Cardiff. Nå er det imidlertid slik at disse remmene er som navnet sier "custom", dvs. et spesialdesign som er produsert utelukkende for TS. Phoenix har selv ikke noe veveri, og stoffet sources fra en tredjepart. Leveringstiden er her relativt lang, og man har både oppstartskostnader og krav til en viss størrelse på produksjonen dersom remmene skal havne på en nogelunde OK pris.

Med andre, TS-remmene vil ikke være tilgjengelig direkte fra produsenten. Men ikke fortvil, jeg har sjekket med Posten og frakten ser ikke ut til å være så aller verst. Vi finner nok ut av det! :)

Såvidt jeg vet har Phoenix Straps heller ingen butikk eller utsalg tilgjengelig for privatpersoner, da de først og fremst handler med distributører og andre dealers.
 
(Slo sammen alle TS-NATO trådene for å få det litt mer ryddig.)

Gode nyheter!
Etter mange forsinkelser ble godkjenningen sendt til veveriet i går :)

ts-nato-prodapp.jpg