Tidssonen Fantasy Premier League 17/18

Hur mye kan/vill du legge i potten för vinnarens flotte premie? Köps i tidssonens shop

• 50:-

Stemmer: 2 11,1%
  • 100:-

Stemmer: 13 72,2%
  • 150:-

Stemmer: 0 0,0%
  • 200:-

Stemmer: 1 5,6%
  • 250:-

Stemmer: 0 0,0%
  • 300:-

Stemmer: 2 11,1%

• Antall stemmer
    18
Tviler på det du....
Premier League styrer rettighetene sine med jernhånd så det er ingen som får "gi bort" dette til kundene sine

Er det ikke slik å forstå at om man har Canal Digital, så har man CL og PL med i grunnpakken? Mener det..

Hva med 50% til vinneren, 30% til nr 2, og 20% til nr 3 etter endt sesong? Vi kjører det oppsettet på jobben. Bare et forslag altså.
Jeg er med på 100,- forresten. Team WatchGuru

Hva med 50% til vinneren, 30% til nr 2, og 20% til nr 3 etter endt sesong? Vi kjører det oppsettet på jobben. Bare et forslag altså.
Jeg er med på 100,- forresten. Team WatchGuru
Jag förstår tanken men blir inte så mye att.handla för om man kommer trea tex, 260:- får bara noen bandstift för det :D

Om insatsen varit högre/fler deltagare hade det varit mer ide :)

Jag förstår tanken men blir inte så mye att.handla för om man kommer trea tex, 260:- får bara noen bandstift för det :D

Om insatsen varit högre/fler deltagare hade det varit mer ide :)
Jepp, det er sant. Kjør på med full pott til vinneren :)

Bara 2 dagar innan PL startar!

Bli med i tidssonen fantasy premer league!

14 lag er med till nå, premie till den beste managern, premien velgs av vinnaren i tidssonen shop, 100:- per deltager!

Hei,
Fint initiativ :) jeg blir med !
Er ellers en uoffisiell "norgesmesterskapet i fantasy"

Alt av informasjon finner dere under her:
https://www.facebook.com/groups/100666813413959/?fref=ts

Skulle du ikke ha facebook men vil være med, gi meg en PM så skal jeg sende bilde av nummer det skal vippses til og ligakode :)

Er pr nå over 430 spillere med !

Lykke til i årets sesong!

Alloc