Tidssonen livestream! (søndag 26. april)

Jon Henrik

Grunnlegger
Medlem
12. okt. 2007
Sted
Fredrikstad
Haha, du setter meg på LIVE? Tror jeg ville forsøkt nordlendingen i en podcast med klippemuligheter først :cool:

Skal forresten få brukt begge ISDN-kanalene så båndbredden økes til 128 kbit/sek, så jeg har litt ekstra å gå på. Kona blir sikkert surken fordi hustelefonen blir opptatt, men det får gå! ;)

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Er det mulig å sende live med en hdmi bildebrikke påmontert et mikroskop? Isåfall kan dere vise frem klokker og urverk på et helt nytt nivå. :)

Ser ut til at det har blitt noe kluss med syncen mellom lyd/bilde på Facebook etter at vi klipte bort den lange "pausen" i starten.

Uansett – nå er livesendingen ute i podcast-versjon (Tidssonen Podcast på Apple Podcasts, Google Podcasts eller Spotify), og ligger også på YouTube :)

Da har jeg endelig fått anledning/tatt meg tid til å slå meg ned i sofaen med kaffen og se gjennom denne, og det var utelukkende en flott seanse fra tre kunnskapsrike karer! :)

Tusen takk for at det deler deres lidenskap, og spesielt også til @Jon Henrik som legger fine rammer/premisser til grunn, slik at mange kan ta del i dette. Selv om Norge er et lite land håper jeg slike ting kan gjentas og tror der har stort potensiale til å bli veldig populært. :)

Ulempen er jo at man ikke får mindre lyst å dra på GTG, og prøve og snakke om klokker med likesinnede, ikke minst lære mer om merker, historie, design, modeller og teknikk.. :)

En liten digresjon. Har tidligere tenkt at man kunne også kjørt GTG på denne måten, men har da fordelen å kunne ha enda mer systematisk fokus på klokker og spesielle tema, enn en real life gtg som gjerne blir litt tilfeldig i forhold til hvem/hva man snakker med/om. En annen fordel (om det ikke publiseres), er at man kunne fått er større innblikk i klokkeboksen til folk, iom at han ofte begrenser antall
klokker man tar med på gtg...