Tidssonen Passaround 2.runde - innledende undersøkelser

Hvor mye er du maksimalt villig til å legge i potten på neste Passaround?

• Maks 200,-

Stemmer: 0 0,0%
  • Maks 300,-

• Maks 400,-

• Maks 500,-

• Over 500,-

• Antall stemmer
    0
  • Avstemningen stengte .
Jeg er med!

Angående MK II så har jeg lest på WUS at de har en forferdelig lang leveringstid, så går man for det så bør man vel først arrangere passaround på en tube tålmodighet, slik at alle som er med har mulighet til å smøre seg.

Angående MK II så har jeg lest på WUS at de har en forferdelig lang leveringstid, så går man for det så bør man vel først arrangere passaround på en tube tålmodighet, slik at alle som er med har mulighet til å smøre seg.

Ikke på alt, bare på spesial/custommodeller, som f.eks Kingston. De lagerfører en hel del, og du kan få noen av modellene fra svenske urtid.se på en uke eller så.

Aha, okay. Da lærte man noe nytt idag også. Jeg forstod det nemlig slik at det gjaldt alle modellene, men SÆRLIG Kingston (2 års ventetid!).

Det frister ikke med noe homage. Foreslår noe særeget.

DOXA er innenfor rekkevidde. Sinn ble nevnt, og personlig har jeg veldig lyst å prøve en Longines, gjerne Legend Diver.

Trenger da ikke nødvendigvis å være noe man ikke får kjøpt hos en forhandler her til lands. Men dette blir det vel en avstemming på senere :)

+ 1

Vi kan jo kanskje si at det kan starte opp etter nyttår?

Jeg er, som sagt, med. Synes det bra om vi øker innsatsen og kan skru opp standarden en notch; Longines, Omega, TH o.l.:cool:

Jeg er med!

Må si jeg liker tanken på å prøve microbrands en ellers ikke ville kjøpt..

Hva med å kjøpe to ur i samme prisklassen og begynne rulleringen på hver ende av listen?

Jeg er også med. Nå er det 40 som har svart og summen er knappe 17.000 hvis alle "er med"... Er det kun nytt som er aktuelt eller kan en brukt også vurderes? Får jo en "grei" brukt for den summen ;)

Det frister ikke med noe homage. Foreslår noe særeget.

DOXA er innenfor rekkevidde. Sinn ble nevnt, og personlig har jeg veldig lyst å prøve en Longines, gjerne Legend Diver.

Trenger da ikke nødvendigvis å være noe man ikke får kjøpt hos en forhandler her til lands. Men dette blir det vel en avstemming på senere :)

+1 til no hommage.:)
Tre svært gode forslag forøvrig.

Jeg er med!

Må si jeg liker tanken på å prøve microbrands en ellers ikke ville kjøpt..

Hva med å kjøpe to ur i samme prisklassen og begynne rulleringen på hver ende av listen?

Nå snakker vi.:D
Hva med å kjøre en dobbel PA?

Hva med en diver og en flieger: Sinn UX uten GSG 9 logo kr 9.900 + mva http://www.sinn.de/en/Modell/UX.htm

SinnUX_wrist_4.jpg
27ycu4l.jpg

Archimede Flieger kr 7.287 + mva. Blir vanskelig å slå med hensyn til "bang for the bucks" på begge ;)