Tidssonen Passaround II - PÅMELDING

Status
Stengt for ytterligere svar.
Strømmen av PM-er har tørket noe inn, så jeg tar det som et tegn på at de som vil være med har meldt seg på. Gir frist for påmelding ut dagen, dvs at påmelding er mulig frem til midnatt i dag, tirsdag 18.oktober.

Status er at jeg har registrert 40 interesserte i denne tråden, men kun mottatt 39 PM-er. Mangler fra Pål.

Dette betyr også at det blir en del som ikke får være med, i skrivende stund er er det slik at en må ha over 11 poeng for å ha noen sjanse til å være med.

Skulle gjerne hvert med, men ser ut som jeg er et par poeng under no.

Forsåvidt bare å sende påmelding, det blir venteliste i fall noen trekker seg, og bikker vi 50 påmeldte kan det meget være at det blir en Passaround 2.5 med et av de billigere alternativene på lista.

Jeg kommer vel ganske langt ned på lista, men setter meg opp her i alle tilfelle.
Sender pm nå.

Da var påmelding til Passaround II stengt, og jeg har gjort en poengberegning etter satsene stipulert på førstesiden. Poengberegningen er gjort i Excel, og har lagt til grunn postcount i går ettermiddag, hvor det for å gjøre det enkelt ble rundet av til nærmeste 100 poster. Det vil si at 249 poster = 2 poeng, 250 poster = 3 poeng.

De 30 heldige som får klå på en Ball er:

Passaround.png

Om noen ikke finner seg selv på listen, og mener de burde stått der, gi meg beskjed ASAP.

Merk at dette ikke er rekkefølgen klokka kommer til å følge på sin tur rundt om i landet. Den blir som sist, trukket.

Deltakerne kommer straks til å få en mail av meg med opplysninger om neste skritt i prosessen.

Status
Stengt for ytterligere svar.