Tidssonen Passaround - påmelding - Stengt!

Så bra dette er, det kommer seg! Vi rundet nå på kvelden det påkrevde antallet på 20 stk, så Tidssonen Passaround 2010 blir noe av. Setter påmeldingsfristen til ut dagen i morgen, det vil si at påmeldingen må være posten i denne tråden, og nødvendig personalia (navn/adresse/mail/telefon) sendt til meg før midnatt tirsdag 17.august.

Jeg er med! :)

Mulig jeg må avstå passarounddelen ettersom jeg flytter til Italia, men er med for konkurransen!

Jeg er med! :)

Mulig jeg må avstå passarounddelen ettersom jeg flytter til Italia, men er med for konkurransen!

Ja, det er greit. Jeg glemte kanskje det i første post, men en adresse i Norge er selvsagt også en forutsetning for å være med på Passaround. Det sier seg selv at vi ikke kan sende klokka frem og tilbake over landegrensene og risikere moms flere ganger.....:)

Da blir det slik at om jsf er utenlands da det blir hans tur, mister han muligheten til å ha klokken hos seg, men deltar selvsagt i trekningen om å få klokken til odel og eie.

Siste sjanse for å melde seg på i kveld! Påmeldingen stenger klokken 23.59 i kveld, så evt etterslengere må hive seg på nå.

I morgen går det ut en mail eller PM til alle som har meldt seg på med kontonummer og informasjon om gjennomføringen. Folkene hos Stowa er tilbake fra ferie over helgen, da bør vi være klar med bestillingen!

Leveringstid for Seatime med eller uten COSC: slutten av oktober....:(
Den som venter på noe godt venter alltid for lenge.;)

Hva er status på denne?

Ikke noe nytt siden jeg sist oppdaterte status. Håper å få mail om levering snart, men det er en kjent sak at Stowa ofte lar vente på seg. Men, den som venter på noe godt osv.....

Jeg kommer til å oppdatere alle deltakere i Passarounden så snart det skjer noe eller jeg hører noe fra Stowa.

Ikke noe nytt siden jeg sist oppdaterte status. Håper å få mail om levering snart, men det er en kjent sak at Stowa ofte lar vente på seg. Men, den som venter på noe godt osv.....

Jeg kommer til å oppdatere alle deltakere i Passarounden så snart det skjer noe eller jeg hører noe fra Stowa.

Høres bra ut. Stowa kan ofte utsette den avtalte leveringstiden også. Blir gøy når klokken kommen da. Gleder meg :)