Qwestern
Støttemedlem
Jeg hørte nylig på "Glemte Helter" episoden. Der sier dere at dere skal legge inn bilder/lenker i "show notes". Kan ikke se at dere har gjort det. Har sjekket andre episoder dere har lagt ut og kan ikke se at det ligger noe ekstra info der heller. Dette savner jeg sårt, da det diskuteres så mange forskjellige modeller og temaer i løpet av en episode at det er litt vanskelig å huske alt man skal lese seg opp på i etterkant
Bruker forresten appen Overcast når jeg hører på podcaster... mulig det er synderen?
Dette skal @Jon Henrik og @Nicolai få svare bedre på @bangiman, men om du ser på nyhetssakene til hver episode på hovedsiden finner du "fotnotene" til de forskjellige episodene
Tidssonen Podcast - TIDSSONEN.NO
Følg Tidssonen Podcast med Apple Podcasts, Google Podcasts eller Spotify.www.tidssonen.no
Vi referer til podcast-artikkelen; https://www.tidssonen.no/episode-3-glemte-helter/
Få nordlendingen i studio si!
Kvartsklokker på øret og armen. God jul!Årets siste episode er ingen julespesial – men ekstra lang for Deres nytelse!
Tidssonen Podcast: Kvartsklokker til begjær | Ep. 11
En løs prat om kvartsklokker for entusiaster.www.tidssonen.no
Jeg hadde et lite håp forrige søndag...Alt jeg ønsker meg til jul er Elegante :=)
.
Lurer jeg på også. Flust av spennende folk her dere kan snakke med i en podcast.Hva skjera baghera?
+1Lurer jeg på også. Flust av spennende folk her dere kan snakke med i en podcast.
@Ronerling sin klokkereise hadde jeg gjerne satt av tid til om han hadde ville fortalt
Så bra, fin underholdning i bilen.Vi har begynt å legge planer igjen nå