Det slo meg tidligere i sommer at Tidssonens brukere er en bereist gjeng, og at vi til sammen kanskje har vært i alle verdens land.
Utfordring; har vi klokkebilder fra alle verdens land?
Regler:
- Ett klokkebilde fra det aktuelle landet, og man må selv ha vært i dette landet. Gjerne håndleddsbilde / wrist shot. Det må ikke være en spesiell bakgrunn, men spennende om det er noe gjenkjennbart eller spesielt. For denne trådens del, så hjelper det ikke at du har vært i alle verdens land, dersom du ikke har et klokkebilde derfra.
- Oppgi; land (obligatorisk), gjerne måned/år og helst by/stedsnavn.
- Begrens det gjerne til ett bilde per land per bruker.
- Begrens det gjerne til et par bilder fra hvert land per besøk
Jeg har få muligheter til å kontrollere om dere faktisk har vært i landet dere påstår, så systemet er tillitsbasert. Advarsel: De av dere som utnytter systemet eller manipulerer bilder for å oppnå status her, vil helt sikkert få deres straff. Pass dere, om ikke så går dere snart rundt på natten og gir bort Invicta og piller.
Jeg oppdaterer listen* under løpende (det vil si; når jeg har tid).
Antall land: 106 (54 %)
Tidssonens topp tre bereiste brukere:
1) @Klokkegutt (40 land)
2) @SantaMonica (39 land)
3) @mph90 (17 land)
Mest populære reisemål: USA (11), Italia og Hellas (9), Singapore (8), Spania og Storbritannia (7)
Tidssonens bruker med særeste reisemål**: @SantaMonica
* Listen er basert på wikipedia sin oversikt.
** Den brukeren som har vært i flest land der ingen andre har vært eller der færrest har vært.
Det er godt mulig tråden ikke har livets rett, men det skader ikke å forsøke.
Utfordring; har vi klokkebilder fra alle verdens land?
Regler:
- Ett klokkebilde fra det aktuelle landet, og man må selv ha vært i dette landet. Gjerne håndleddsbilde / wrist shot. Det må ikke være en spesiell bakgrunn, men spennende om det er noe gjenkjennbart eller spesielt. For denne trådens del, så hjelper det ikke at du har vært i alle verdens land, dersom du ikke har et klokkebilde derfra.
- Oppgi; land (obligatorisk), gjerne måned/år og helst by/stedsnavn.
- Begrens det gjerne til et par bilder fra hvert land per besøk
Jeg har få muligheter til å kontrollere om dere faktisk har vært i landet dere påstår, så systemet er tillitsbasert. Advarsel: De av dere som utnytter systemet eller manipulerer bilder for å oppnå status her, vil helt sikkert få deres straff. Pass dere, om ikke så går dere snart rundt på natten og gir bort Invicta og piller.
Jeg oppdaterer listen* under løpende (det vil si; når jeg har tid).
Antall land: 106 (54 %)
Tidssonens topp tre bereiste brukere:
1) @Klokkegutt (40 land)
2) @SantaMonica (39 land)
3) @mph90 (17 land)
Mest populære reisemål: USA (11), Italia og Hellas (9), Singapore (8), Spania og Storbritannia (7)
Tidssonens bruker med særeste reisemål**: @SantaMonica
* Listen er basert på wikipedia sin oversikt.
** Den brukeren som har vært i flest land der ingen andre har vært eller der færrest har vært.
Det er godt mulig tråden ikke har livets rett, men det skader ikke å forsøke.
Redigert: