Tidssonens samling av reviews

krille

Støttemedlem
Medlem
29. des. 2008
Sted
Oslo
Jeg lette nylig etter en review jeg visste et medlem hadde skrevet her på forumet for en stund siden. Det ble litt styr for å finne tråden, så da fikk jeg en idé om å lage en linksamling. Målet er å samle alle på ett sted, samt kanskje bringe frem i lyset noen gamle klassikere - til ære for nye lesere!

Som sagt så gjort, dette er en alfabetisk oversikt over hva TS´medlemmer har funnet det for godt å skrive litt om:

* Audemars Piguet Royal Oak av Juice
* Ball Fireman Racer av krille
* Ball Fireman Racer av reim
* Benarus Remora av Bjorn
* Boschett Ocean Timer av Bjorn
* Breitling Superocean Steelfish av Golfballen
* Chronoswiss Timemaster 24h av Frodo
* Débaufré GMT Ocean-1 av Hopalong
* Doxa Sharkhunter Sub 1000T av topale
* Doxa Sub 1000T av Hopalong
* Eterna Kon-Tiki Four-Hands av topale
* Girard-Perregaux ww.tc – Financial av Juice
* IWC Aquatimer av UJU
* IWC Aquatimer Chronograph Ti av UJU
* Jaeger LeCoultre Master Compressor Memovox av Frodo
* Jaeger LeCoultre Reverso Batman av Juice
* Kemmner Tonneau av krille
* Longines Legend Diver av Frodo
* Omega Seamaster Planet Ocean 42mm cal 2500 av Guybrush Threepwood
* Omega Seamaster Ploprof av Sponon
* Orient New Mako av krille
* Orient Mako av krille
* Orient GMT CFE04002B0 av krille
* Oris Pro Diver av Ulven
* Parnis av JonasV
* Perpetual GMT av Bjørgvin
* Rolex Submariner 116610 av Guybrush Threepwood
* Seiko Alpinist SARB017 av tombs
* Seiko Glossy Diver SNZH55 av krille
* Seiko Orange Monster SKX781 av Frodo
* Seiko Spork SRP043 av UJU
* Sinn EZM3 av Hopalong
* Sinn U1 av Ebbe3
* Sinn UX SDR GSG9 (EZM2) av Sponon
* Smiths Everest av krille
* Steinhart Ocean Two av krille
* Stowa Marine Diver av krille
* Universal Genève Polerouter av Bjorn

Post gjerne link her om du vet om noen andre, så oppdaterer jeg listen. Jeg er også glad for korrigeringer av evt feil, døde linker eller annet.

Takker så mye Krille, utrolig bra jobbet. Leser igjennom et par av dem nå. :)

Genialt krille! Bare sånn for ordens skyld, vist er det BenArus i første resensjon og burde Debaufre Steinhart vises at de egentlig er samme brand bare i og utenfor Us? (men dette er no' bare noka pirk i en ellers perfekt arbeid du gjort!)

Ps. Kan man håpe på sticky, har selv tenkt tanken om å foreslå egen anmeldelsesdel på bygget. Dette er et bra skritt på veien og inspirerer til å lage egne

Javisst er det Benarus, rettet det nå. Débaufré og Steinhart har skilt lag på alle måter, bortsett fra at de ennå har noen like modeller (som også er produsert på samme fabrikk). Ryktene går for øvrig om at Débaufré er nær konkurs.

Ps. Kan man håpe på sticky, har selv tenkt tanken om å foreslå egen anmeldelsesdel på bygget. Dette er et bra skritt på veien og inspirerer til å lage egne

Dette med eget subforum for reviews har vært diskutert før, og det er vel i den tråden at idéen om denne oversikten kom til. Jeg er forsåvidt ennå i mot at det skilles ut i egen del, da det ikke skrives særlig mye om dagene. Jeg er mer fan at det postes som artikler her.