Liten oppdatering, tok av plasten på sidene av klokka i går, og til min store forskrekkelse, så jeg et hakk på den ene lug´en
Ikke et sånt lite hakk som er sjarmerende på en toolwatch, men et stygt hakk som ødela nyfølelsen på klokken umiddelbart! Litt ironisk, ettersom jeg er rimelig så breial når det kommer til at klokka skal brukes tidligere i tråden.
Jeg klarer ikke å forstå hvordan dette hakket kan ha oppstått, klokken har bare blitt brukt inne, og overhodet ikke slått borti noe. Så jeg har eliminert muligheten for at det er skjedd i mitt eie. Jeg dro ihvertfall tilbake til AD og forklarte situasjonen. Det er kjedelig å komme tilbake to dager etter kjøp å klage på skader på klokken, i teorien kunne det ha vært at jeg mistet den i gulvet eller slo borti en stålkarm el. Og deretter prøver å skylde på butikken, ikke skjønner jeg hvordan jeg kan ha unngått å se denne skaden tidligere heller.
Uansett, jeg kommer til butikken og butikkpersonalet undersøker skaden, og synes dette var veldig rart. Han diskuterer litt med seg selv, om hvordan vi kan løse det, og uten at jeg rekker å komme med noen innspill sier han:
"Vet du hva, det er dumt å begynne og polere på en helt ny klokke, så jeg bestiller en ny en til deg, så tar jeg denne bare inn igjen."
Det er ufattelig hvor deilig det er med AD som virkelig skjønner seg på god kundebehandling, han kunne absolutt mistenkt meg for å prøve meg på en spansk en, og at jeg var uærlig. Opplevde ikke det i det hele tatt. Kun smil og god service fra jeg kom inn døra og til jeg gikk derifra igjen.
Så nå sitter jeg her uten SD, men med en veldig god følelse over at jeg legger igjen pengene mine i en butikk som veit hvordan de skal behandle kundene sine. Jeg kommer ikke til å bruke noen andre AD enn Saastad i Porsgrunn fra nå av.