Til Mogens Fra Mogens

Nydelig klokke, gratulerer Mogens! Ikke verst å gå inn i det nye året med to nye flotte klokker. Bruker ikke Breguet også dette F. Piguet-verket? Mener det.

Takk, takk..!

Jo, det er riktig. Både Breguet og Blancpain benytter dette verket, hvis jeg husker riktig...

Dette kan ikke bli bedre Mogens :) Den ultimate klokken for en mann med god smak!:cool: Gratulerer!

Helt rått! Den lekreste lyse skiven jeg noen gang har sett. Gleder meg til neste gtg! Trenger ikke lure på hvorfor.

Nå er det et (kraftig) modifisert urverk utviklet av Frederique (?) Piguet (ikke den Piguet som var med og etablere AP). Dette urverket blir også benyttet av Vacheron Constantin og jeg må si at det er kanskje det "mykeste" verket jeg har betjent.

Søkte litt rundt og ser at det er Frederic Piguet 1185 som er benyttet som utganspunktet. Samme verket som sitter i min Air Command. Som du sier virker det som et meget bra verk, og har en helt annen feel en diverse modulverk :)

HappyPeacock.jpg

Grattis!

Gratulerer med en herlig klokke Mogens :cool: Kjenner jeg har veldig lyst på en slik en gang! Tror jeg har fått en ny favoritt i RO serien...:p

Wow, for en chrono! Nydelig! Gratulerer så mye :D Jeg skjønner at du ryddet litt plass i samlingen til denne.

Skal si du er i stand til å avslutte året med stil Mogens.
Jeg gjør som de fleste andre her, bøyer meg i støvet av ren beundring.:p

Helt rått! Den lekreste lyse skiven jeg noen gang har sett. Gleder meg til neste gtg! Trenger ikke lure på hvorfor.

Takk for det! Ja, skiven er utrolig flott. Jeg kan sitte å se på den i timesvis (tror jeg uten å prøvd);)

Dette kan ikke bli bedre Mogens :) Den ultimate klokken for en mann med god smak!:cool: Gratulerer!

Takk takk! Denne er kommet for å bli (og DET har jeg aldri sagt før):)

Søkte litt rundt og ser at det er Frederic Piguet 1185 som er benyttet som utganspunktet. Samme verket som sitter i min Air Command. Som du sier virker det som et meget bra verk, og har en helt annen feel en diverse modulverk :)

Ja, det høres riktig ut. Nå er jeg ikke så opptatt av å måle sekunders avvik i døgnet osv., men det er supersmooth å operere..:p

Skal si du er i stand til å avslutte året med stil Mogens.
Jeg gjør som de fleste andre her, bøyer meg i støvet av ren beundring.:p

Aj, den der var nydelig, Mogens!
Gratulerer!

Wow, for en chrono! Nydelig! Gratulerer så mye :D Jeg skjønner at du ryddet litt plass i samlingen til denne.

Gratulerer med en herlig klokke Mogens :cool: Kjenner jeg har veldig lyst på en slik en gang! Tror jeg har fått en ny favoritt i RO serien...:p

Den var rålekker Mogens!

Grattis grattis! Ser fantastisk bra ut

Nydelig den der ja. Gratulerer

Gratulerer med et fantastisk ur. Den har jeg aldri sett "live",- ser fram til en mulighet til å klå litt på den! ;)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Vi har hatt noen fine dager sammen nå, og den sitter som støpt på armen...

Det eneste som er til bekymring er at jeg fikk urmakeren til å tilpasse lenken til armen før jeg pakket den inn (1 uke før jul) og nå jeg fikk den på armen er den plutselig litt tight! Har jeg virkelig lagt på meg såpass rundt håndleddet av julematen?:p:p