Etter å ha vært en av de første til å kjøpe Tesla og deretter oppgradere til P85D ble jeg lei, da jeg kjørte samme bil som halve Oslo og dessuten var serviceapparat til Tesla så dårlig at det ikke var mulig å få rettet feil i et akseptabelt tidsrom. Jeg kjøpte en Mercedes 400E Coupe og har vært strålende fornøyd med denne bilen. Nesten alt er bedre enn på Tesla, bortsett fra at jeg må fylle bensin av og til, hvilken jeg syns er dønn kjedelig.
Jeg ser jo hvor det bærer hen, elbilene kommer til å overta og nå mener jeg det kommer en bil som selv bilentusiastene kanskje kan akseptere: Porsche Taycan. Jeg står på reservasjonslisten, men er fortsatt litt i tvil, da jeg liker min nåværende bil veldig godt. Hva mener dere, er dette el-bilen som er akseptabel selv for el-bil hatere (les Edzilla)
Jeg ser jo hvor det bærer hen, elbilene kommer til å overta og nå mener jeg det kommer en bil som selv bilentusiastene kanskje kan akseptere: Porsche Taycan. Jeg står på reservasjonslisten, men er fortsatt litt i tvil, da jeg liker min nåværende bil veldig godt. Hva mener dere, er dette el-bilen som er akseptabel selv for el-bil hatere (les Edzilla)