Tips bildeopplastningssted

Medlem
26. april 2011
I morgen får jeg ny klokke og har lovt unboxing.

Da trenger jeg et sted å legge ut bildene. Noen anbefalinger om hvilke tjeneste jeg bør hoppe på (gratis)? Flickr? Imageshack? Andre tjenester som anbefales? Pro/cons.

Enkelthet er mitt primære behov. Gjerne med mulighet for å laste opp direkte fra telefonen via en app e.l.

vh
Geir

Tusen takk! Det ble photobucket:)

Test (bilde av min favoritt, dog før gjennomført service):

IS.jpg

Redigert:
Et lite tips: Når du kopierer linken fra photobucket, trenger du ikke legge in IMG-tag på forumet. Da dukker de opp utenfor bildet :)

Photobucket anbefales.

Forumet har i tillegg fått integrert innlogging/opplastning til Photobucket i svar-editoren som gjør det svært enkelt å laste opp og dele bilder :)

pb.png

Fant ut av begge deler gitt, men takk for tips!

Nytt spm: hvordan laster dere opp til TS fra telefonen (android). Enkelt å få bildene over til photobucket-appen, man fant ikke veien videre til TS (ved første forsøk iallefall). Må jeg bruke denne funksjonen der også?
pb.png

Eller finnes en enklere linkmulighet?

Du kan laste direkte opp til Photobucket ved å bruke Photobucket-opplasteren som er vist ovenfor ved å trykke "Bla gjennom..." og deretter "Upload".

Dersom du allerede har lastet opp bildet til Photobucket på andre måter (f.eks. Photobucket sin Android app), henter du ganske enkelt frem bildet ved å browse deg frem til det i Photobucket-vinduet som ligger i svar-editoren her på TS. Marker bildet du vil bruke og hent linken til bildet, ferdig med IMG-tags, fra feltet "IMG:" (som vist ovenfor).