Hei på dere,
Jeg har hatt en svært stor klokke interesse i mange år.
Gikk til innkjøp av en Seiko Sport 5 for en del år tilbake men nå er dagen kommet hvor jeg tenkte skulle kjøpe min første ordentlige klokke.
Budsjettet er 15.000.-
Er også selvfølgelig veldig åpen for å kunne kjøpe brukt klokke så sant dokumentasjon er på plass og den er i god stand.
Utfordringen min er at jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil ha.
Prosessen å se etter klokke er rett og slett litt overveldende, det finnes så utrolige mange modeller med ulike betegnelser at jeg er helt forvirret!! Har sett på Omega, Breitling og Tag heuer, men har selvfølgelig drømmet meg bort på Rolex og IWC som er langt over budsjettet mitt.
Okei, nok om det. Takk for tiden din så langt, her kommer ønskene om klokken:
- Vanntett
- Safirglass eller tilsvarende
- Må kunne kombinere stållenke og skinnreim
- Dato visning
- Størrelsen på klokken er ikke så viktig så lenge det ikke ser spinkelt ut.
- Utseende, viktig klokken ser bra ut.
Er det realistisk å kunne få tak i et pent som oppfyller disse kravene? Alle tips og råd mottas!
På forhånd takk.
Jeg har hatt en svært stor klokke interesse i mange år.
Gikk til innkjøp av en Seiko Sport 5 for en del år tilbake men nå er dagen kommet hvor jeg tenkte skulle kjøpe min første ordentlige klokke.
Budsjettet er 15.000.-
Er også selvfølgelig veldig åpen for å kunne kjøpe brukt klokke så sant dokumentasjon er på plass og den er i god stand.
Utfordringen min er at jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil ha.
Prosessen å se etter klokke er rett og slett litt overveldende, det finnes så utrolige mange modeller med ulike betegnelser at jeg er helt forvirret!! Har sett på Omega, Breitling og Tag heuer, men har selvfølgelig drømmet meg bort på Rolex og IWC som er langt over budsjettet mitt.
Okei, nok om det. Takk for tiden din så langt, her kommer ønskene om klokken:
- Vanntett
- Safirglass eller tilsvarende
- Må kunne kombinere stållenke og skinnreim
- Dato visning
- Størrelsen på klokken er ikke så viktig så lenge det ikke ser spinkelt ut.
- Utseende, viktig klokken ser bra ut.
Er det realistisk å kunne få tak i et pent som oppfyller disse kravene? Alle tips og råd mottas!
På forhånd takk.