Min aller første post her på forumet var om Panerai. Den gang kjøpte jeg ikke, og har heller ikke gjort det etter det. Lysten på Panerai er imidlertid fortsatt like stor, og etter litt fikling og klåing på div. Panerai på GTG ble ikke lysten mindre. Hvis lykken står meg bi og ting generelt går min vei blir det kanskje et kjøp i 2013? Drømmen er der ihvertfall.
Mine "krav" til en Panerai er:
- inhouse
- kun tidsvisning, og mest mulig clean skive
- kasse i stål
- i utgangspunktet åpen ang. størrelsen. 44mm og 47mm vet jeg passer, 42mm er muligens litt lite.
Da står jeg igjen med følgende modeller:
PAM 372
PAM422
PAM337
PAM448
PAM449
Hva må jeg regne med å betale for hhv. ny og brukt av de forskjellige modellene? Hva er deres tanker og meninger om de forskjellige modellene? Er det noen modeller (evt. utgåtte) som oppfyller kravene, men jeg ikke har fått med på listen min.
Mottar all hjelp og alle tips med stor takk.
Mine "krav" til en Panerai er:
- inhouse
- kun tidsvisning, og mest mulig clean skive
- kasse i stål
- i utgangspunktet åpen ang. størrelsen. 44mm og 47mm vet jeg passer, 42mm er muligens litt lite.
Da står jeg igjen med følgende modeller:
PAM 372
PAM422
PAM337
PAM448
PAM449
Hva må jeg regne med å betale for hhv. ny og brukt av de forskjellige modellene? Hva er deres tanker og meninger om de forskjellige modellene? Er det noen modeller (evt. utgåtte) som oppfyller kravene, men jeg ikke har fått med på listen min.
Mottar all hjelp og alle tips med stor takk.