Tips på verdisakforsikring?!?

Vil ta opp denne igjen da jeg var så uheldig å bli frastjelt lommeboken min i Oslo igår. Var hos politiet idag og annmeldte det, ringte ENTER forsikring rett etterpå, etter å ha forklart saken samt hva prisen på lommeboken var samt hva som var i den ba hun om kontonummer så hun kunne overføre penger med en gang. Dette ble da dekket av min reiseforsikring. Så, ser INGEN grunn til å ikke velge ENTER forsikring:)

Vil ta opp denne igjen da jeg var så uheldig å bli frastjelt lommeboken min i Oslo igår. Var hos politiet idag og annmeldte det, ringte ENTER forsikring rett etterpå, etter å ha forklart saken samt hva prisen på lommeboken var samt hva som var i den ba hun om kontonummer så hun kunne overføre penger med en gang. Dette ble da dekket av min reiseforsikring. Så, ser INGEN grunn til å ikke velge ENTER forsikring:)

Jøss. Dette hørtes utrolig bra ut. Tror jaggu meg jeg skal vurdere å entre enter.

Snakket med IF i dag. De ville ha ca. 10 000 kroner i året for å forsikre min klokkesamling, noe som tilsvarer ca. 250 per 10 000 kr i verdi per år.

De anbefalte meg i stedet å øke verdien på innboforsikringen, noe som kostet meg 2-300 kroner ekstra i året.

De måtte i tillegg ha kopi av papirer på alle klokkene, samt kvittering/takstbevis. Blir mye arbeid ut av slikt...

899ee7f2.jpg
:p