Tips til datejust kjøp

Medlem
27. april 2015
Hei klokkevenner!

Kom over denne 1979 DJ 1601. Kombinasjonen av lenke, bezel og dial er noe jeg ønsker meg, og som det ikke er så lett å komme over.

Fant den på chrono24. Ville dere hatt noen betenkninger med å kjøpe herfra, og hva syntes dere om prisen?

3606 dollar skulle vel bli 30 000 kroner. Også kommer det vel mva. på 7500 kroner på toppen. Kanskje litt dyrt?

Innspill mottas med stort takk!

https://www.chrono24.com/en/rolex/o...t-gold-steel-silver-dial-36-mm--id3163266.htm

Skal være fullt mulig å finne en slik her i landet til godt under 30k. Er vel ikke sjelden de dukker opp heller?

Hei! Takk for svar! Ja, har sett flere her siste måneden. Gikk en for 22' forrige lørdag, og en for 28' enda nyligere. Er vel bare jeg som begynner å bli utålmodig (for at de alltid glipper)! Er også overasket over at chrono24 var såpass dyrt. Er vel også ikke 100 % safe, som jeg antar det er å kjøpe av goodguy her på sonen. På tidssonens sin svenske fetter sitt nettsted a.k.a klocksnack, virker prisene og være langt mer fornuftige.

• Liker
Reaksjoner: mutriakis
Jeg har en DJ som jeg vurderer å selge - dog i stål, ikke delgull. Komplett med B&P. Send PM hvis det er av interesse