Tips til kjøp av Speedmaster Reduced

Dette med reduced funksjonalitet var nytt for meg også. @Omen , har du noen referanser til dette?

Nå var det ellers noen som påpekte det morsomme i at Omega velger å markedsføre en klokkemodell som "reduced" (det være seg redusert størrelse eller redusert funksjonalitet) :)

Jeg stilte også spørsmål ved dette. Det var @ketiljo som påstod at dette hadde sammenheng med dato-komplikasjon, ikke jeg :)

det jeg tror han mente var at "vanlige" speedmastere i den størrelsen kommer med dato, mens reduced kommer uten. slik som denne feks:

3617854877_3f58c3b5be_b.jpg

Redigert av en moderator:
Jeg skjønte forsåvidt den sammenhengen, var bare interessert i en referanse til at dette faktisk er bakgrunnen for Omegas valg av navnet. Klokka har visuelt mye mer til felles med måneklokken enn med andre 39mm automatiske speedy's, og for meg virket den "tradisjonelle" forklaringen like sannsynlig.

Men er det trygt å kjøpe omega fra ebay eller chrono 24?
Ser noen gir til og med garanti.

Jeg fant selgeren til min Speedy via chrono24 (Roma Orologi), men som med alt annet, kjøp selgeren før du kjøper klokken.
Send mail til selger og be om flere / bedre bilder om du føler det er nødvendig.

Da var speedmaster kjøpt.
Er veldig fornøyd med den.
Men jeg vil ha lenke til den.
Er det noen som vet om det finnes lenke å få kjøpt til den?
20140329_151430_zps061bcaf7.jpg