Tips til ny mobiltelefon

Da må jeg dessverre skuffe deg med å si at den er en forferdelig telefon som ikke på noen som helst måte lever opp til navnet "S3 mini" Nå har jo selvfølgelig folk forskjellig bruksområde, men den er veldig treig, dårlig kamera osv. Er litt usikker på hvor du fikk tak i den til hvilken pris, men hvis det ikke var noe supertilbud vill jeg gå ut i fra rundt 1500 uten abo. For 3-500 kroner mer hadde du f.eks. Fått en vanntett xperia v med 13 mpx kamera, HD skjerm og firekjernes prosessor <- det eneste negative med den er litt dårlig batteritid. Hvis du har kjøpt den på en nettbutikk som har returrett ville jeg i hvertfall levert den tilbake. Det er mer en telefon som skuffer enn innfrir. @Talisker
 
Redigert av en moderator:
Ai. Det hørtes jo ikke lovende ut. Betalte 1299 så er jo ikke verdens undergang, men... Kjøpte den i forbifarten på Kastrup i går, så får nok ikke returnert den
 
Må ha ny mobil, tips til mobil som fungerer? Den jeg kjøpte etter å ha startet denne tråden skal nå returneres til forhandler for tredje gang etter sammenhengende problemer siden den først kom i hus. Aldri mer Sony Xperia Go.....
 
Kjøp deg en iphone 4s, da blir du fornøyd.... 5'eren har det vell kanskje vært litt kluss med!? Hadde en tråd om dette en gang, har aldri angret på iphone valget.
 
Kjøp deg en iphone 4s, da blir du fornøyd.... 5'eren har det vell kanskje vært litt kluss med!? Hadde en tråd om dette en gang, har aldri angret på iphone valget.

Neinei, ser INGEN grunn til å kjøpe 4S når det har kommet to nye modeller etterpå. Har hatt min 5 siden den kom og bortsett fra dårlig batteri i kulden har den fungert akkurat så bra som jeg forventet. Den har gått i bakken en del ganger som hver gang har resultert i en liten bulk i aluminiumen, en 4/4S hadde det idiotiske glasset bak garantert knust. Pluss at telefonen er tynnere og lettere.
 
Jeg har hatt hele paletten av iphones minus 5c, men er nok mest glad i Android. Per i dag har jeg LG g2, og det er den beste telefonen jeg noen gang har hatt. Knallbra skjerm, lynrask og med god batterikapasitet. Har også en HTC one med tvillingkort, den er jo bra selv om den på langt nær er like god som LG-en.

Spørsmålet, @Chronodiver, er om du egentlig befinner deg i Android eller iPhoneleieren. Dersom førstnevnte, velg LG G2, hvis iPhonefantast, gå for 5s.
 
Redigert av en moderator:
Jeg har nå hatt en Nokia Lumia 920 i snart et år. Windows Phone OS. Dette er en utrolig god telefon Anbefales!

Mens Apple sitt grensesnitt er faretruende likt det de hadde i 1984 er "flisene" til Windows geniale og nyskapende.
(Nå er jeg en som helst holder meg unna "frukt-kasser", men faktumet over står...)

8-D