Nettop! Jeg har hatt både 312 og 372.De bildene er veldig illustrerende. Subjektivt sett ser 312 ut til å være større enn 372, se forskjellen på lugs. Det er åpenbart at 372 må ligge mye lavere på håndleddet.
372 føles mindre!
Nettop! Jeg har hatt både 312 og 372.De bildene er veldig illustrerende. Subjektivt sett ser 312 ut til å være større enn 372, se forskjellen på lugs. Det er åpenbart at 372 må ligge mye lavere på håndleddet.
Nettop! Jeg har hatt både 312 og 372.
372 føles mindre!
Tjaa.. Alltid vanskelig å gi svar på slikt. Er uret Norsk solgt og maks 2-3 år gammelt, så vil jeg si -25% ned i forhold til dagens ny pris.On a side note: Det er en viss sjangse, jeg understreker usikkerheten her, at jeg kan komme til enighet med en herre om et fint eksemplar av en 422. Hva er antatt bruktverdi på en ganske ny 422? Eneste referansen jeg har er den som lå ute hos Briljant Ur & gull, og ble solgt for kort tid siden. Den lå ute til 60 K, men jeg vet selvfølgelig ikke hva den gikk for.
Tjaa.. Alltid vanskelig å gi svar på slikt. Er uret Norsk solgt og maks 2-3 år gammelt, så vil jeg si -25% ned i forhold til dagens ny pris.
Interessant spørsmål som det blir spennende å se svaret på.Et spørsmål:
Jeg ser folk sier at 372/422 bærer mindre enn feks 312 på høyden. Men hvordan er 372/422 ift 233? 233 bærer vel enda mindre enn 372/422?
Nye 372 blir vel nå også levert med safirglass.Gullvisere er stilig, jeg har også festet meg ved det. Når det gjelder plexiglass som i 372 vs. krystall som i 422 er jeg muligens dratt mot det praktiske over det estetiske, selv om du kan fjerne riper lett med polywatch på plexiglass.