Tips til parklokke?

Ser ut til at vi begynner å lande . Blir nok enten Aqua Terra eller Datejust. Av samtlige klokker som nevnes i tråden var det bare neineinei å få på nesten alle, bortsett fra disse to (og muligens Sub). Til og med Speedy er visst ikke en fin klokke. Hva er det jeg gifter meg med?:p
La oss skylde på at det var klokkesmaken som gjorde at dette forholdet havarerte før man kom seg til klokkekjøp.
Sorry for bump, men dette syns jeg var morsomt å gå igjennom 1,5 år etter bruddet :p

La oss skylde på at det var klokkesmaken som gjorde at dette forholdet havarerte før man kom seg til klokkekjøp.
Sorry for bump, men dette syns jeg var morsomt å gå igjennom 1,5 år etter bruddet :p

Skulle akkurat til å komme med en masse forslag, men skjønte det ikke var så aktuelt nå... Synes da vi døper om tråden til "Klokkebudsjett tilsvarende 2 klokker, men med planer om å kjøpe kun 1 og nyte dagene som ungkar"; stemmer for noe gullbelagt og prangende! :D

• Liker
Reaksjoner: Omen
Når først @runes åpnet opp for spreke forslag, hva med:

IWC Pilot Father and Son .... Stor og liten flyver med sølvskive

t01u2hu.jpg

Eller et par Omega Speedmaster - en 3570.50 og en reduced/automatic i hhv 41/39mm?

Sjekka prisen denne (den store) er i platinum, og koster 336k :p :D

• Liker
Reaksjoner: hakotorg