Tips til sen lunch/tidlig middags resturant i Oslo

Tror du blander han med "backintime" :)

Jaså, så det var Celters nabo.
Ja, da får du ha meg unnskyldt The Player, men det kan ha hatt noe med vininntaket å gjøre. Barkeeperen sa at jeg så flere hestehoder for alle andre...

Jaggu flaks at jeg ikke endte opp med Invicta eller lignende den onsdagen ;)

Men, The Player was there - trur eg. Så takk for sist til han!

He...he...takk for det Minuteman:p

Jeg har forsåvidt også bursdag i helgen...bare 10 år mindre.

Ble vekket i dag med en Pie Pan fra kona....ingen dum måte å våkne på:cool:

He...he...takk for det Minuteman:p

Jeg har forsåvidt også bursdag i helgen...bare 10 år mindre.

Ble vekket i dag med en Pie Pan fra kona....ingen dum måte å våkne på:cool:

Det er sant, 40 i dag du! Gratulerer så mye! Jeg var nyskjerrig på om det dukket opp en Pie Pan som du ønsket deg. Utrolig lekker klokke!

Det er sant, 40 i dag du! Gratulerer så mye! Jeg var nyskjerrig på om det dukket opp en Pie Pan som du ønsket deg. Utrolig lekker klokke!

Det beste (eller verste?) er at hun har klart å finne den skarpeste Pie Pan jeg har sett!! Betyr det at jeg burde overlate klokkekjøpene til henne?

Takker for gratulasjon! Nå stikker jeg til Reykjavik på jobbtur!

De har veldig god hamburger på TGI Friday's! :p nom nom nom ;)

Da sier vi ca kl 16 i baren på RC.
Det blir hyggelig. Husk å ta med et par klokker så ikke "sjefene" tror vi er der for alkoholens skyld:D

Svarte. Denne gang kommer jeg meg ikke unna familieforpliktelser, men gi lyd om du skulle finne på å gjøre byen utrygg senere på kvelden.

Ca kl 16.
Jeg vet ikke hvem som tar turen, men jo færre som kommer jo mer sprudelwasser blir det på oss som er der :D

Dere får kose dere masse. Og gratulerer med dagen Minute, enten det er på før eller etterskudd.

På fredag skal jeg på premieren til "wolf of wall street". Greit med litt mat i magen før vi skal se 3 timer med film.
Noen som kan anbefale et spisested ikke langt fra Colosseum??

Jeg skal det samme, men da på Ringen.

Hvor spiser man i nærheten da?

Orker du å gå helt ned til mathallen så har du jo mye godt der, feks Døgnvill som har veldig gode burgere :)