Tissot le locle dressur

Medlem
23. april 2012
Sted
Stavanger
Ok, driver å kikker litt på dressur nå, da det er noe jeg mangler i samlinga ( liten men blir nok stor en dag ), og har kommet frem til tissot le locle, og nærmere bestemt denne http://www.creationwatches.com/products/tissot-automatic-240/tissot-t-classic-automatic-le-locle-t41-1-423-33-mens-watch-3403.html?currency=NOK
Jeg har falt på denne grunnet arbeidshesten av et værk (eta 2824-2 standard) og den svært gunstige prisen jeg kan få av creation watches da de tulla med den siste bestillingen min å lovte rabatter på neste kjøp

Og selfølgelig hvordan baksiden ser ut da :) (google er din venn)

Så ha syntes folket på asylet? Er det en grei klokke til prisen, og passer den seg til dress?
Regner med å få klokka til rundt 1700-2000 inn i landet hvis jeg slipper unna tullvesenet (noe pakker fra creation pleier å gjøre)

Ok, driver å kikker litt på dressur nå, da det er noe jeg mangler i samlinga ( liten men blir nok stor en dag ), og har kommet frem til tissot le locle, og nærmere bestemt denne Tissot T-Classic Automatic Le Locle T41.1.423.33 Mens Watch
Jeg har falt på denne grunnet arbeidshesten av et værk (eta 2824-2 standard) og den svært gunstige prisen jeg kan få av creation watches da de tulla med den siste bestillingen min å lovte rabatter på neste kjøp

Og selfølgelig hvordan baksiden ser ut da :) (google er din venn)

Så ha syntes folket på asylet? Er det en grei klokke til prisen, og passer den seg til dress?
Regner med å få klokka til rundt 1700-2000 inn i landet hvis jeg slipper unna tullvesenet (noe pakker fra creation pleier å gjøre)

Tissot lager bra klokker. Denne er fin og størrelsen er ypperlig som dress ur. Kvalitet og finish på tissot'er er fantastisk bra sett an prisen. Andrehåndsverdien er lav da det finnes en trillion av de, men et par lapper og du har et helt standard verk som er robust, bra og lett å ta service på i en fin innpakning.

Om du slipper toll? Vel det er dumt å planlegge en kriminell handling på et åpent forum, eller å antyde at en seriøs aktør isteden bryter loven. Harden the fuck up og slutt å være en drittunge.

Tissot lager bra klokker. Denne er fin og størrelsen er ypperlig som dress ur. Kvalitet og finish på tissot'er er fantastisk bra sett an prisen. Andrehåndsverdien er lav da det finnes en trillion av de, men et par lapper og du har et helt standard verk som er robust, bra og lett å ta service på i en fin innpakning.

Om du slipper toll? Vel det er dumt å planlegge en kriminell handling på et åpent forum, eller å antyde at en seriøs aktør isteden bryter loven. Harden the fuck up og slutt å være en drittunge.

Jeg planlegger ingenting jeg, det er avsender av pakken som har annsvaret for at tolldeklarasjonen er fylt ut med informasjon som stemmer med pakkens innhold, men jeg skjønner hva du mener. Skal holde meg god for å nevne sånt i ettertid :)

Høres ut som du syntes dette er en god deal, noen andre som har noe mere å komme med?

Harden the fuck up og slutt å være en drittunge.

7e48ec2b_larry-david-faint1qqx.gif

Eneste jeg har å si er kjør på! Jeg handlet samme ur fra samme sted for 2 år siden. Desverre gikk den ut grunnet lite armtid. Den gangen og per dags dato er jeg ingen dressur bruker, desverre.

Lykke til. :)

Hadde dette uret i mitt eie i 2 dager før jeg solgte det, absolutt en flott ur og kvaliteten er det ingen ting å si på. Men har vell funnet ut at dressur ikke er helt min greie enda.
Lykke til med kjøpet, du kommer sikkert til å bli fornøyd :)