Ok, driver å kikker litt på dressur nå, da det er noe jeg mangler i samlinga ( liten men blir nok stor en dag ), og har kommet frem til tissot le locle, og nærmere bestemt denne http://www.creationwatches.com/products/tissot-automatic-240/tissot-t-classic-automatic-le-locle-t41-1-423-33-mens-watch-3403.html?currency=NOK
Jeg har falt på denne grunnet arbeidshesten av et værk (eta 2824-2 standard) og den svært gunstige prisen jeg kan få av creation watches da de tulla med den siste bestillingen min å lovte rabatter på neste kjøp
Og selfølgelig hvordan baksiden ser ut da (google er din venn)
Så ha syntes folket på asylet? Er det en grei klokke til prisen, og passer den seg til dress?
Regner med å få klokka til rundt 1700-2000 inn i landet hvis jeg slipper unna tullvesenet (noe pakker fra creation pleier å gjøre)
Jeg har falt på denne grunnet arbeidshesten av et værk (eta 2824-2 standard) og den svært gunstige prisen jeg kan få av creation watches da de tulla med den siste bestillingen min å lovte rabatter på neste kjøp
Og selfølgelig hvordan baksiden ser ut da (google er din venn)
Så ha syntes folket på asylet? Er det en grei klokke til prisen, og passer den seg til dress?
Regner med å få klokka til rundt 1700-2000 inn i landet hvis jeg slipper unna tullvesenet (noe pakker fra creation pleier å gjøre)