Tissot visodate

Medlem
30. mai 2012
Innlegg
593
Hei,

Vurderer en Tissot visodate til litt generell bruk, men litt med tanke på når jeg kler meg litt penere enn til vanlig(jeg er ingen dressmann til vanlig). Fungerer dette uret til flere antrekk, og hvordan betrakter dere kvaliteten til uret gitt dens prisklasse?

NVSDheB.png
 
@allak jeg betrakter det som svært gunstig til den prisen og et godt kjøp.
Selv har jeg haft hvit skive / stålkasse men lot den gå da jeg ikke klarer å bruke hvit skive, but that's me.
 
  • Liker
Reaksjoner: allak
tissot-t-classic-le-locle-mens-watch-t41-1-423-33-10.jpg

Denne syns jeg også ser lekker ut. Litt mindre enn visodaten, og en del slankere. Og hvis du vil legge litt mer i så kommer denne i en kronometerversjon også som til og med er litt interessant i tillegg til å være billig.

https://www.hodinkee.com/blog/a-week-on-the-wrist-the-tissot-le-locle-chronometre
"... and in 2012, Tissot's Le Locle Chronometre was pronounced by the Concours International de Chronometrie to be the most accurate mechanical watch of the year."
 
  • Liker
Reaksjoner: wreckmaster og allak
Visodate er en flott klokke! Med ulike remmer passer klokken til mange antrekk. Min er med sort skive, med lys skive er det enda nok flere alternativer.

Jeg har også kjøpt inn Perlon rem, men har ikke prøvd de ennå.

I tråden "dagens klokke" finner du mye inspirasjon :)
Hos brukeren @Callahan finner du mye bra.

Noen av mine bilder:





 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan og allak
Da er en hvit Visodate på min vei:)

Er det noen med forslag til reimer som kan ta seg godt ut på dette uret, gjerne nato el. Norgesnatoen er nærmest obligatorisk for min del:) Men er det andre farger, kvaliteter etc som dere har noen tanker om og anbefaler?

:)
 
Gratulerer så mye :) Det blir en flott penklokke som lett kan dresses opp og ned :) Ang remmer så gå inn på TS shop og titt litt der :) gratulerer igjen, jeg er litt missunnelig kjenner jeg :)
 
  • Liker
Reaksjoner: allak
Den hvite Visodaten jeg skrøt på meg, blir visst med det tanken:( Etter å ha avtalt med selger her på forumet salgsum, og at han skulle sende den så jeg skulle få den til helga som var, ble det knusk stille på karen. Har sendt han flere meldinger, men han ser visst ingen grunn til å svare meg.(ser at han har vært logget på etter heg sendte mld, så vet han har fått de...) Så det var en kar til å stole påo_O

Men det er vel annet å bruke penger på antar jeg:)
 
Visodaten kan brukes til det meste. Jeg håper du får tak i en uansett, eller at selgeren har en god forklaring på hvorfor han plutselig ikke svarte deg.