Veldig bra, og fint med oppfølgende bilder:)
Entropy Medlem 22. feb. 2011 Innlegg 9.001 Sted Erewhon 6. april 2013 #21 Veldig bra, og fint med oppfølgende bilder
Sortodden Medlem 31. mars 2013 Innlegg 79 Sted Akershus 7. april 2013 #22 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Skal ta den andre Omegaen og når jeg har tid. Skulle gjerne ha åpnet den, men finner ikke utsparringen på baklokket. Om det er slik man åpner den.
Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Skal ta den andre Omegaen og når jeg har tid. Skulle gjerne ha åpnet den, men finner ikke utsparringen på baklokket. Om det er slik man åpner den.
Superlite Medlem 17. sep. 2011 Innlegg 1.205 Sted Oslo 7. april 2013 #23 Sortodden skrev: Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Skal ta den andre Omegaen og når jeg har tid. Skulle gjerne ha åpnet den, men finner ikke utsparringen på baklokket. Om det er slik man åpner den. Klikk for å utvide... Har du prøvd å dra ut krona. Mulig den er rett over der. Bra jobba med poleringa!
Sortodden skrev: Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Skal ta den andre Omegaen og når jeg har tid. Skulle gjerne ha åpnet den, men finner ikke utsparringen på baklokket. Om det er slik man åpner den. Klikk for å utvide... Har du prøvd å dra ut krona. Mulig den er rett over der. Bra jobba med poleringa!
Sortodden Medlem 31. mars 2013 Innlegg 79 Sted Akershus 7. april 2013 #24 Superlite skrev: Har du prøvd å dra ut krona. Mulig den er rett over der. Bra jobba med poleringa! Klikk for å utvide... Det har jeg ikke temkt på. Får se på det i kveld.
Superlite skrev: Har du prøvd å dra ut krona. Mulig den er rett over der. Bra jobba med poleringa! Klikk for å utvide... Det har jeg ikke temkt på. Får se på det i kveld.