To stk ventepølser

Gratulerer med 3 fantastiske keepere ;)

Hahaha:) Keepere du lissom. Hulken får jeg ikke lov til å flippe av kona, også har jeg kjøpt den ny selv, så enn så lenge forblir den. Ellers er jo ventepølser vanskelig å definere som keepere?

Tenkte akkurat det samme. ;)

Det kan jeg ikke forstå så lenge hovedretten er en 5711:D


Og takk for alle gratulasjoner med god pølsehumor som tilbehør!
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød

Forstår deg god @Genta Funky Blue er helt nydelig. Å den er enda bedre i live på armen!
Den blir nok ikke lett å få tak i om 20 år. Er allerede vanskelig nok å få tak på i dag!
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Nydelig klokke! Samtidig så er den diskrete perp.cal en av hovegrunnene til min fascinasjon av Funky Blue.

Fikk også lyst til å minne deg på en av grunnene til at du har FP. Journe ;) (hentet fra høstdepr.)

François-Paul Journe
O: Center seconds? The reason I ask is because some are wondering if you would come up with a new Royal Oak or Nautilus styled watch, with only a center seconds and a date.

FPJ:
If I make a center seconds I have to add gears and that is against my philosophy as it adds friction therefore loss of accuracy. It does not make sense to me and there is no logic. You have never seen a marine chronometer with a center sweep seconds [laughs].
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla

Lurte litt på hva som stod på ønskelisten hvis de to godbitene der var ventepølser, ja. Funky Blue er snadder. Og de Perpetuale kalenderen der er bare helt fantastisk. Fikk prøvd den i Black Edition (DLC-belagt titanium) i Barcelona i fjor høst, og den var helt fabelaktig. Ikke noe forsiktighet med å stille den for langt fram eller varsomhet ved midnatt. Kunne bare stille den fram og tilbake. Februars 28 dager taklet den med et klikk. H.Moser&Cie skal presentere enda en ny "Funky Blue" under SIHH. Venturer XL - 42mm med small seconds. Spennende.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla og Genta
Lurte litt på hva som stod på ønskelisten hvis de to godbitene der var ventepølser, ja. Funky Blue er snadder. Og de Perpetuale kalenderen der er bare helt fantastisk. Fikk prøvd den i Black Edition (DLC-belagt titanium) i Barcelona i fjor høst, og den var helt fabelaktig. Ikke noe forsiktighet med å stille den for langt fram eller varsomhet ved midnatt. Kunne bare stille den fram og tilbake. Februars 28 dager taklet den med et klikk. H.Moser&Cie skal presentere enda en ny "Funky Blue" under SIHH. Venturer XL - 42mm med small seconds. Spennende.

Har en 5711 i bestilling, derav ventepølser:) Og av alle Rolexer jeg ennå ikke har hatt var disse to både innenfor budsjett, tilgjengelig på bruktmarkedet og to modeller jeg har siklet på lenge:)

Funky blue og andre mer ekstreme klokker får bli med drømmen enn så lenge, evnt til neste +20-års jubileum når jeg blir 60 i 2037...
 
Har en 5711 i bestilling, derav ventepølser:) Og av alle Rolexer jeg ennå ikke har hatt var disse to både innenfor budsjett, tilgjengelig på bruktmarkedet og to modeller jeg har siklet på lenge:)

Funky blue og andre mer ekstreme klokker får bli med drømmen enn så lenge, evnt til neste +20-års jubileum når jeg blir 60 i 2037...

Ah! Jeg skjønner. Rolex som ventepølse, 5711 til hovedrett og H.Moser&Cie til dessert. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla og Genta