Tok en liten tur til Haugesund... Nei, ingen unboxing i dag ;)

J

jayeff

Guest
Tenkte jeg skulle legge inn noen bilder fra en liten tur til Lervik i Haugesund i dag. Skulle opp for å hente PO, som har vært inne til en liten justering.

Som vanlig ble det god tid til prat, samt at Knut spanderte kaffe og kake :) Dette fikk jeg ikke tatt bilde av, da jeg var ganske sulten :p

Praten gikk godt og etter hvert ble det litt klokketitting også. Knut har nettopp startet opp med Frederique Constant, så jeg måtte jo titte litt på disse.

Først klokken med den nyyyydelige (og digre) boksen. En Runabout Chrono i stål belagt med rødt gull

2011-05-11122402.jpg

Deretter ble det en liten titt på Healy. Glemte å ta bilde av boksen til denne, men den er også stooor og inneholder en liten modellbil :)

2011-05-11122140.jpg

Baksiden på Healyen er også tøff

2011-05-11122239.jpg

Et lite WS. Denne likte jeg VELDIG godt :D

2011-05-11122032.jpg

Endelig fikk jeg prøvd en Ploprof på armen. Jeg har aldri likt denne klokken på bilder, men fikk en litt kilende følelse (jeg sier ikke hvor) da jeg satte den på håndleddet ;)

2011-05-11123548.jpg

Lervik jr. kunne ikke styre seg da han så min 116619 og lurte seg til å prøve den på armen. Dog nektet han å ta av seg sin 16613, så det ble høyrearmsprøving

2011-05-11121943.jpg

På veien hjem ble det venting på ferje, så jeg sysselsatte meg selv med litt fotografering i bilen

2011-05-11134124.jpg

2011-05-11134149.jpg

2011-05-11134201.jpg

Håper dere har hatt en like fin dag som meg! :D

Flott å se flere bilder av den nye Suben din, synes ikke du har vært så flink med det etter du fikk den. Det forplikter å ha Tidssonens feteste Sub vet du, eller?

Merker jeg gleder meg til neste besøk hos Knut nå.

Healyen kommer til å gi sommerens heftigste klokkeskille med den reima!
Den runabouten var nydelig:)

Håper dere har hatt en like fin dag som meg! :D[/QUOTE]

Og hvordan i alle dager skal man få til en så fin dag? Ta opp byggelån............ eller? :)

Flott bildeserie! :)
Litt nysgjerring på om du fikk status på nye PO?

Kule bilder på kul tur!!:D Smurfen rocks!
Hater shopping generelt men klokke shopping er mega super!

Flott bildeserie! :)
Litt nysgjerring på om du fikk status på nye PO?

Pokker... Det glemte jeg... Sorry! Har sendt en tekstmelding nå. Oppdaterer når jeg får svar :)

Edit: Han tror de kommer i september. Men, han skal verifisere i morgen.

Pokker... Det glemte jeg... Sorry! Har sendt en tekstmelding nå. Oppdaterer når jeg får svar :)

Akkurat, da er det god til å selge unyttige organer og eiendeler! Du må være en veldig god kunde som får nummeret til sjefen sjøl? :)

Har prøvd nøyaktig de samme FC'ene i butikk her, og må si at jeg syns de er svært fine!

Angående PloProf er det ikke annet å si enn MÅÅÅÅÅ HA! :D

Siste oppdatering: Slutten av juni :)