Er noen enige? :) http://www.esquire.co.uk/style/watches/news/g7190/10-watches-to-invest-in-today/?
fredde1972 Medlem 5. jan. 2014 Innlegg 303 Sted Vestfold 4. april 2016 #1 Er noen enige? http://www.esquire.co.uk/style/watches/news/g7190/10-watches-to-invest-in-today/?
Entropy Medlem 22. feb. 2011 Innlegg 9.001 Sted Erewhon 4. april 2016 #2 Like lurt å følge esquire sine investeringsråd som hegnar.no sine investeringsråd. Ingen kan se inn i fremtiden, og det er bedre å ta feil med noe du liker, enn feil med noe du ikke bryr deg om. Redigert: 4. april 2016 Reaksjoner: Vestante, FMS, UJU og 7 andre
Like lurt å følge esquire sine investeringsråd som hegnar.no sine investeringsråd. Ingen kan se inn i fremtiden, og det er bedre å ta feil med noe du liker, enn feil med noe du ikke bryr deg om.
Friks Støttemedlem Medlem 20. okt. 2013 Innlegg 887 Sted Stavanger 4. april 2016 #3 Entropy skrev: Like lurt å følge esquire sine investeringsråd som hegnar.no sine investeringsråd råd. Ingen kan se inn i fremtiden, og det er bedre å ta feil med noe du liker, enn feil med noe du ikke bryr deg om. Klikk for å utvide... +1 Synes forøvrig listen virket litt random.
Entropy skrev: Like lurt å følge esquire sine investeringsråd som hegnar.no sine investeringsråd råd. Ingen kan se inn i fremtiden, og det er bedre å ta feil med noe du liker, enn feil med noe du ikke bryr deg om. Klikk for å utvide... +1 Synes forøvrig listen virket litt random.
Christoffer91 Medlem 28. mai 2014 Innlegg 1.558 Sted Vestfold 4. april 2016 #4 Skeptisk. Stoler heller på denne: Reaksjoner: Edzilla
fredde1972 Medlem 5. jan. 2014 Innlegg 303 Sted Vestfold 4. april 2016 #5 Blir spennende å se om de hadde rett da
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.352 Sted Vestlandet 5. april 2016 #7 Synes listen innholdt mye tull. Men, hvem vet? Hvis jeg skal prøve å svare litt seriøst ville jeg "investert" i: Patek. Nautilus eller noe med komplikasjoner. Disse øker jo i verdi uansett. Vintage Rolex.
Synes listen innholdt mye tull. Men, hvem vet? Hvis jeg skal prøve å svare litt seriøst ville jeg "investert" i: Patek. Nautilus eller noe med komplikasjoner. Disse øker jo i verdi uansett. Vintage Rolex.
G Guest571 Guest 5. april 2016 #8 Vintage Rolex, vintage Rolex eller vintage Rolex. Eventuelt ny Rolex. Reaksjoner: Preacher