Skal skifte ut min Sony Ericsson w995 tenkte jeg. Skal ha touch telefon til å sende meldinger og ringe med. Den må også ta bra bilder!! Innspel mottas med stor takk!!
Kjapt spørsmål, om du bare skal ringe, ta bilder og sende meldinger, hvorfor må det være touch?
IPHONE! Ingen over - ingen ved siden. Trenger du ikke mye lagringsplass, kan du gå for den med minst minne, og da blir det ikke avskrekkende dyrt heller.
Samboeren har vært gjennom flere HTC og Samsung modeller, og det er bare ræl i forhold.
Det er det eneste rådet jeg gir alle som spør.
KAB
+1 Det er iphone som fungerer best i de aller fleste tilfeller. Jeg har ikke hørt mange klage over at de har valgt denne telefonen i ettertid heller, så med mindre man har noen "sære" behov som man kun kan få tilfredsstillt via en android så er det ikke noe å lure på. Apple all the way.
touch telefon
Eller bare telefon, som det har hett siden ca 2008 Jeg er like fornøyd med både iPhone og Android, men førstnevnte kjøpte jeg til samboeren min. Enkelt og greit og godt utvalg av apper. Om du faktisk bare skal ringe og tekste kan du jo velge en billig telefon, men jeg mistenker at du raskt vil skaffe deg en god dataplan Det er altfor mye artig (og nyttig!) å drive med på en moderne telefon.
[/IMG][/QUO
+1 Det er iphone som fungerer best i de aller fleste tilfeller. Jeg har ikke hørt mange klage over at de har valgt denne telefonen i ettertid heller, så med mindre man har noen "sære" behov som man kun kan få tilfredsstillt via en android så er det ikke noe å lure på. Apple all the way.
+1 "De andre" kan sette opp lister så lange som et vondt år over raskere prosessor/mer minne/bedre kamera/etc etc men brukervennligheten og effektivitet i praksis mener jeg iPhone er suverene på
Sier seg selv hva du skal kjøpe, ihvertfall hvis du setter pris på kvalitet, brukervennlighet og design
Kjapp sammenligning over hva folkene her inne sier:
iPhone: 9 stk anbefalinger
Andre touch tlf: 2 stk anbefalinger
Sier seg selv hva du skal kjøpe, ihvertfall hvis du setter pris på kvalitet, brukervennlighet og design