Touch telefon!?

Medlem
22. april 2012
Innlegg
106
Skal skifte ut min Sony Ericsson w995 tenkte jeg. Skal ha touch telefon til å sende meldinger og ringe med. Den må også ta bra bilder!! Innspel mottas med stor takk!!
 
Skal skifte ut min Sony Ericsson w995 tenkte jeg. Skal ha touch telefon til å sende meldinger og ringe med. Den må også ta bra bilder!! Innspel mottas med stor takk!!

IPHONE! Ingen over - ingen ved siden. Trenger du ikke mye lagringsplass, kan du gå for den med minst minne, og da blir det ikke avskrekkende dyrt heller.

Samboeren har vært gjennom flere HTC og Samsung modeller, og det er bare ræl i forhold.

Det er det eneste rådet jeg gir alle som spør.

KAB
 
akkurat handlet meg den nye htc one X, har ikke mini sim enda så har ikke fått prøvd den ut skikkelig, men virker ganske bra! Godt kamera har den også, og ikke minst 4 kjerners prosessor! Helt vilt spør du meg :D
 
Kjapt spørsmål, om du bare skal ringe, ta bilder og sende meldinger, hvorfor må det være touch?
 
Kjapt spørsmål, om du bare skal ringe, ta bilder og sende meldinger, hvorfor må det være touch?




sant nok...men litt greitt med "stor skjerm":p Egentlig dårlig grunn, blir vell litt meir surfing og anna dill også.

Kjekt og ha!!
 
IPHONE! Ingen over - ingen ved siden. Trenger du ikke mye lagringsplass, kan du gå for den med minst minne, og da blir det ikke avskrekkende dyrt heller.

Samboeren har vært gjennom flere HTC og Samsung modeller, og det er bare ræl i forhold.

Det er det eneste rådet jeg gir alle som spør.

KAB

+1 Det er iphone som fungerer best i de aller fleste tilfeller. Jeg har ikke hørt mange klage over at de har valgt denne telefonen i ettertid heller, så med mindre man har noen "sære" behov som man kun kan få tilfredsstillt via en android så er det ikke noe å lure på. Apple all the way.
 
+1 Det er iphone som fungerer best i de aller fleste tilfeller. Jeg har ikke hørt mange klage over at de har valgt denne telefonen i ettertid heller, så med mindre man har noen "sære" behov som man kun kan få tilfredsstillt via en android så er det ikke noe å lure på. Apple all the way.

Hva fungerer iphone bedre på kontra andre telefoner? Jeg er ingen fanboy av apple eller noe annet. Men koster ikke iphone 4S (som er 1 år gammel og udatert) like mye som andre topptelefoner som blir sluppet nå? For min del virker det som om iphone er en dårlig investering pr.dags dato?
 
Det noe magisk med apple produkter jeg heller ikke skjønte før jeg kjøpte min første iphone.
Nå er det fult oppsett med iphone, ipad og mac. Mer er på vei.
Jeg digger brukervennligheten og kvaliteten på produktene. Design er vel heller ikke blant det verste.
Mitt tips er som du skjønner iphone.
 
Om du bare skal bruke telefonen og du ikke er veldig avansert ville jeg helt klart gått for en iPhone, den tusenlappen du betaler ekstra sørger for at alt bare funker. Sikkert mange med andre erfaringer, men dette er min.
 
Helt enig med resten. Nå er mitt bruk mere enn å ringe og sende melding, men etter å ha kastet diverse telefoner etter kun måneders bruk har jeg landet på at Apple er det eneste som funker for meg.
 
touch telefon

Eller bare telefon, som det har hett siden ca 2008 ;)

Jeg er like fornøyd med både iPhone og Android, men førstnevnte kjøpte jeg til samboeren min. Enkelt og greit og godt utvalg av apper. Om du faktisk bare skal ringe og tekste kan du jo velge en billig telefon, men jeg mistenker at du raskt vil skaffe deg en god dataplan :) Det er altfor mye artig (og nyttig!) å drive med på en moderne telefon.

tumblr_m1k699t2o41qfjjglo5_r1_250.gif


tumblr_m1k699t2o41qfjjglo1_250.gif


tumblr_m1k699t2o41qfjjglo2_250.gif


tumblr_m1k699t2o41qfjjglo3_250.gif


tumblr_m1k699t2o41qfjjglo4_250.gif


tumblr_m1k699t2o41qfjjglo6_250.gif
 
Styr unna android.

Windows phone 7 gjør mye spennende, men feiler spektakulært på en del elementære ting. Hvertfall når jeg hadde det. 8'eren er ikke langt unna og er ikke sikkert det blir mulig å oppdatere.

iPhone er lite sprekt og spennende. Men det funker. Utvalget av apps er også desidert størst. Og det er jo disse som gjør telefonen din "smart".
 
Eller bare telefon, som det har hett siden ca 2008 ;)Jeg er like fornøyd med både iPhone og Android, men førstnevnte kjøpte jeg til samboeren min. Enkelt og greit og godt utvalg av apper. Om du faktisk bare skal ringe og tekste kan du jo velge en billig telefon, men jeg mistenker at du raskt vil skaffe deg en god dataplan :) Det er altfor mye artig (og nyttig!) å drive med på en moderne telefon.


[/IMG][/QUO




:D:D
 
+1 Det er iphone som fungerer best i de aller fleste tilfeller. Jeg har ikke hørt mange klage over at de har valgt denne telefonen i ettertid heller, så med mindre man har noen "sære" behov som man kun kan få tilfredsstillt via en android så er det ikke noe å lure på. Apple all the way.

+1 "De andre" kan sette opp lister så lange som et vondt år over raskere prosessor/mer minne/bedre kamera/etc etc men brukervennligheten og effektivitet i praksis mener jeg iPhone er suverene på:)
 
+1 "De andre" kan sette opp lister så lange som et vondt år over raskere prosessor/mer minne/bedre kamera/etc etc men brukervennligheten og effektivitet i praksis mener jeg iPhone er suverene på:)



Det er dette som er litt "rart".. De "andre" telefonene er teknisk (på papiret) langt bedre enn Iphone'en, men likevel kommer den bra ut med tanke på brukerne av "den".
 
Kjapp sammenligning over hva folkene her inne sier:

iPhone: 9 stk anbefalinger
Andre touch tlf: 2 stk anbefalinger

Sier seg selv hva du skal kjøpe, ihvertfall hvis du setter pris på kvalitet, brukervennlighet og design :)
 
Sier seg selv hva du skal kjøpe, ihvertfall hvis du setter pris på kvalitet, brukervennlighet og design :)

eneste minusen jeg ser med iphone og annet apple ( noen mener det er pluss)
Er at du blir gjeitet inn i deres system og kan ikke gjøre hva du vil.
Hvem husker ikke skuffelsen over at du ikke bare kunde plugge inn ipoden og overføre sanger til kompisens pc og vice versa som du kunde med din Creative eller hva det kan ha vært.
(dette gir dem jo i sin tur mer kontroll og mindre virus/malware)
 
Kjapp sammenligning over hva folkene her inne sier:

iPhone: 9 stk anbefalinger
Andre touch tlf: 2 stk anbefalinger

Sier seg selv hva du skal kjøpe, ihvertfall hvis du setter pris på kvalitet, brukervennlighet og design :)



:D:D

Viss man skulle velge en iphone...hvilken type da? 16gb,32gb,64gb?? 16gb holder vel lenge...har 8gb brikke på min W995.
 
Har 8gb på ipoden og den dugner av apps. Eneste du trenger minne til these days er mp3 men streamer du med spotify er det et minne blott