Det noe magisk med apple produkter jeg heller ikke skjønte før jeg kjøpte min første iphone.
Nå er det fult oppsett med iphone, ipad og mac. Mer er på vei.
Jeg digger brukervennligheten og kvaliteten på produktene. Design er vel heller ikke blant det verste.
Mitt tips er som du skjønner iphone.
Pokker karer. Min HTC Desire er døden nær og jeg er svært i markedet for ny fon. Kikker på HTC One S/X og venter på real world tests av Galaxy S3. Det virker liksom så meningsløst å gå til innkjøp av en iPhone med miniatyrdisplay (det mener jeg seriøst) akkurat nå. Jeg som alltid har kjøpt telefoner idét de kommer i butikken. Men jeg merker jo på samboerens iPhone hvor responsiv skjermen og den generelle brukeropplevelsen er. Simpelt eksempel: jeg zoomer inn når jeg spiller wordfeud, helt unødvendig på iPhone fordi skjermen er så mye mer presis.
Apple! Kom med en ny versjon med skjerm som fyller chassiset. Gjerne ganske kjapt, er dere snille.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Jeg kjøpte One x når den kom ut nå. Det er ett hav av forskjell opp fra desire. Telefonen er utrolig rask og skjermen er mye bedre. Den burde prøves. Eneste negative er at jeg har hatt ett par software bugs som har gjort at tlf har rebootet. Dette har ikke kompisen min hatt med samme tlf. Men HTC er raske med å sende ut updates og jeg oppdaterte min til siste versjon for ett par timer sia.
Dette er godt å høre. La oss være ærlige; jeg tenker ikke seriøst på å kjøpe en ett år gammel telefon, og setter stor pris på slike ting som konfigurerbar skjerm og telefon generelt. Jeg har for øvrig stått med One X og S i hver sin hånd, noe som kan være en tabbe hvis man egentlig vurderer S. For en vanvittig skjerm de har fått til på One X!
Ankepunktet til X så vidt jeg kan se er rett og slett at skjermen blir i overkant stor for enhånds bruk, en skal ha lange tomler og/eller god fleksibilitet for å rekke opp i hjørnet. Det kan jeg sikkert leve med, men ellers er det batterikapasitet eller mangel på sådan jeg er skeptisk til. Jeg er lei av å lade telefon to ganger om dagen... Det er egentlig det som er grunnen til at jeg venter på tester av S3; har den bedre driftstid ved aktiv bruk? Og hvordan synes du at X'en oppleves i så måte?
Jeg ser jo også at de nye HTC'ene har tatt knekken på HTC Desire's aller største akilleshæl: det minimale internminnet. Hva i all verden er vitsen med 16 eller 32 GB minnekort når brorparten av alle applikasjoner må skvises inn i telefonens internminne på 1 GB eller hva det er? Det er bra jeg er restriktiv med tanke på app-installering, for her er det ikke mye plass.
Uff så negativ jeg plutselig ble, HTC Desire er tross alt den klart beste telefonen jeg noen gang har "eid", og jeg har stort sett vært strålende fornøyd med den
Ett minus på den nye iPhonen er at batteriet rett og slett suger!