Tour de France 2015, TV2 TdF-manager

Det er nå det er mulig å gjøre store klyv i sammendraget. Med doble poeng på fjelletapper og mye klatrepoeng å sloss for. God kok
 
Virker som om TdF er avgjort allerede. Froome er i toppform ser det ut til. Det skal skje mye rart om han ikke står med den gule trøya i Paris. Eller, det holder med en velt...
Det overrasket meg at fjorårets vinner Nibali og til dels Contador ikke klarte å henge med bedre i dag. Mulig Contador har spist litt lite biff med EPO i det siste.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Mulliner
Flere som merker at poengene går opp og ned mellom etappene? Når jeg sjekker nå, så har jeg 90 poeng mindre enn i går, selv om dagens utregning ikke er klar enda. TV2 er jæ... trege med oppdateringer på manageren.
 
Veldig trege ja... Har Quintana og Porte på laget så bør få en god slump med poeng. Eneste jeg lurer på en hvilken etappe i år som Froome skal falle av på. Har skjedd flere ganger før. Ofte en dårlig dag iløp av 3 ukers ritt. Og har god tro på at Quintana er på vei inn i storformen og har sjelden en skikkelig dårlig dag. Har kjørt lite ritt og trenger mye flere KM i beina enn Froome. Det er nok disse 2 det vil stå om i år (også)
 
  • Liker
Reaksjoner: RemiWM
I morgen tipper jeg det blir et litt kvassere angrep på den gule trøya. Astana og Moviestar burde prøve å slite ut det litt akterutseilte hjelpekorpset til Froome. Lang og teknisk bakke ned fra Col du Glandon som Froome må ta det med ro (og han er ikke veldig god utfor) Nibali og Quintana kan få et forsprang her før de banker inn i siste korte, med dog så bratte bakke. Og vips et forspranget borte. Valverde er også meeeget god nedover.
 
Da er Tour de France over for denne gang. Har vært veldig gøy de siste dagene hvor Froome har blitt angrepet fra alle kanter.

Vinneren av Tidssonen-ligaen ble: Sander - Biff Cyclingclub med 11572 poeng.

Takk for deltakelsen alle sammen!

21. etappe:
 
Redigert: