Trådløse in-ear headset?

Bra test, men litt for store og orange for mitt bruk. Tenker ikke å bruke til trening:) (selv om jeg absolutt burde trent mer)
 
Bør ikke det gå bra da? Må jo uansett lade telefonen hver kveld og hvis man kjøper noen som har +4 timers batteri er det helt fint for mitt bruk

Jeg er ikke like strukturert, jeg har "alltid" 9% strøm på telefonen. I mitt eie ville nok aldri headsettet hatt strøm de gangene jeg virkelig trengte å bruke det
 
Jeg har disse, ev. modellen før siden mine ikke har noise cancellation (tror jeg..) Bruker dem stort sett på banen til og fra jobb, og på skitur og rusleturer i skog og mark. Tror kanskje jeg lader dem ca. en gang i uka - og det fine er at de sier fra hvor mye batteri som er igjen hver gang du slår dem på. Ser kanskje litt snodig ut med de kokongene i enden, men det er nok der batteritiden ligger i forhold til konkurrentene. Og så er de billige, og lyden er helt grei prisen tatt i betraktning - men må sies at jeg stort sett hører på snakking/podcaster, ikke sååå mye musikk.


http://www.lg.com/us/cell-phone-accessories/lg-HBS700-tone
medium01.jpg
 
Har selv brukt powerbeats 2 nå i en god stund, super rekkevidde, god passform, og bland den beste bassen og generelle lyden på markedet.
De er litt store, men sitter veldig bra.
Brukermessigt super simpel, og man kan snakke i tlf selvom sensuren sitter i nakken, den er meget følsom.
 
Jeg gikk for et in-ear headset fra Jabra til trening her forleden. Lydkvaliteten er ikke mer enn ok/ok+, men rent komfortmessig er det helt topp. Sitter som støpt også under mye løping, FM-mottaker slik at man til nøden kan høre på radio uten å koble det opp mot telefonen og batteritid på en ca 5 timer. Det med lading bør heller ikke være et ankepunkt mot trådløst, selvom man skulle være lite strukturert er det ikke mye styr og plugge i en kabel en times tid over natten eller når man sitter på kontoret.
 
  • Liker
Reaksjoner: KAB