Treig postgang, endelig her!

Gratulerer med kul klokke. Mange klokker som blir kalt homager er ofte heller kopier. Denne derimot er en homage. Det er ingen tvil om at det ikke er en Black Bay, men den ærer BBen ved å hente noen av de spesielle designelementene fra den samtidig som den tydelig er en Seiko.

Synes flere av klokkene på hjemmesiden til produsenten var ordentlig tøffe, og skal følge med på hva slags morsomme prosjekter som kommer i framtiden.

pezyhuva.jpg

Så til sist på medfølgende nato.

5uju9eny.jpg

heveguda.jpg

Hvilken rem/lenke likte dere best?

Min mening:
Lenke- Ser bra ut, men den medfølgende lenken rasler og har en dårlig kvalitetsfølelse. Skulle den fått mer tid så måtte jeg bestillt en tredjeparts lenke.

-Skinnrem (distressed/vintage look)
Liker klokken godt på denne. Også at det er en rosegold stikkning i sammefarge som på skiven.

Nato, behagelig, men jeg er ingen Nato mann... (enda???)

Nato kler den bra synes jeg:D

Hadde du gått for modellen basert på skx007 hadde nok en lenke fra wjean gjort susen!!
Vet du hvilken modell denne er i utgangspunktet? Seiko 5 modell?

Hei. Dette er basert på SNZH57K1.

Usikker på om den er høyere enn min 009, men den føles noe høyere. En av den største ulempen med denne.

Som noen sa: Så skamløst at det er kult.

Hva menes forresten med air diver - er ikke det "a contradiction in terms" som det heter på nynorsk?

Som noen sa: Så skamløst at det er kult.

Hva menes forresten med air diver - er ikke det "a contradiction in terms" som det heter på nynorsk?

Air diver er vel med luftflasker på ryggen, så gass diver når du skal lengre ned, dykkerene her inne kommer vel med mer "utdyping";)