Jeg er kommet i en situasjon der jeg skal rydde litt plass i winderen, og frigjøre litt kapital til nye eventyr , har derfor NESTEN bestemt meg for at ETT ur skal ut.
Det er to klokker som kjemper om plassen
Nr 1 - Audemars Piguet RO
Nr 2 - Rolex Explorer 2
Mange vil nok mene at 16400 skal få bli, heller den veien selv, MEN jeg har litt problemer med lenken ettersom håndleddet mitt rett og slett ikke er tilpasset denne klokken, mao så savner mikrojustering. Exploreren ligger i dock nesten hele vinteren, og jeg glemmer hvor fantastisk sommerklokke det er, så det er tungt å kvitte seg med den mtp på årstiden.
Jeg legger ved bilder av resten av samlingen slik at det kanskje blir enklere å gjøre seg opp en mening, det skal sies at jeg liker dykkere og ur med litt størrelse.
Rolex Submariner 1680
Audemars Piguet ROO Diver
Frederique Constant Slim Line Moon Phase
Rolex Submariner
Panerai Luminor Marina (lånt bilde)
Shoot!
Det er to klokker som kjemper om plassen
Nr 1 - Audemars Piguet RO
Nr 2 - Rolex Explorer 2
Mange vil nok mene at 16400 skal få bli, heller den veien selv, MEN jeg har litt problemer med lenken ettersom håndleddet mitt rett og slett ikke er tilpasset denne klokken, mao så savner mikrojustering. Exploreren ligger i dock nesten hele vinteren, og jeg glemmer hvor fantastisk sommerklokke det er, så det er tungt å kvitte seg med den mtp på årstiden.
Jeg legger ved bilder av resten av samlingen slik at det kanskje blir enklere å gjøre seg opp en mening, det skal sies at jeg liker dykkere og ur med litt størrelse.
Rolex Submariner 1680
Audemars Piguet ROO Diver
Frederique Constant Slim Line Moon Phase
Rolex Submariner
Panerai Luminor Marina (lånt bilde)
Shoot!