Treningsutstyr?

Medlem
16. aug. 2012
Innlegg
54
Sted
Nordland
Hei folkens.

Mulig dette har vert spurt om før, men jeg fant ikke mye..

Er det noen som bruker nettbutikker i utlandet for å handle treningsutstyr/tilbehør?
Kan for ordens skyld nevne at jeg ikke er ute etter butikker som selger ting/kosttilskudd som vil få meg i politiets søkelys.. :p
 
Kjøpte topp utstyr, nettopp fordi jeg skal få lyst til å bruke det hjemme da det er 4-5 år siden sist jeg var på gym. Kom aldri i gang igjen før nå. Jeg har bare hatt det i et par måneder, men flittig brukt fra 30 min til en time...når det passer :)

Mye, mye enklere enn å dra på gym, men så er jeg vant til fra tidligere å trene hjemme.
Eminem på full gnu oppe på garasjen, så dette funker for meg.
 
Kjøpte topp utstyr, nettopp fordi jeg skal få lyst til å bruke det hjemme da det er 4-5 år siden sist jeg var på gym. Kom aldri i gang igjen før nå. Jeg har bare hatt det i et par måneder, men flittig brukt fra 30 min til en time...når det passer :)

Mye, mye enklere enn å dra på gym, men så er jeg vant til fra tidligere å trene hjemme.
Eminem på full gnu oppe på garasjen, så dette funker for meg.

Hehe. Jeg har nok ikke selvkontrollen til å tro dette blir brukt hjemme. Når jeg først er kommet til gymmen, så må man jo gjøre noe. Det er vel problemet hjemme :rolleyes:
 
Kjøpte topp utstyr, nettopp fordi jeg skal få lyst til å bruke det hjemme da det er 4-5 år siden sist jeg var på gym. Kom aldri i gang igjen før nå. Jeg har bare hatt det i et par måneder, men flittig brukt fra 30 min til en time...når det passer :)

Mye, mye enklere enn å dra på gym, men så er jeg vant til fra tidligere å trene hjemme.
Eminem på full gnu oppe på garasjen, så dette funker for meg.

Er ikke litt (evt mye) av poenget med å gå på treningssenter å kikke litt på andre som trener...if you know what I mean? ;) Blir vel lite av det i hjemmegym...men som jeg skjønner har andre fordeler (sic!) :mrgreen:
 
Hehe, @mikkemus23

Joda, men ikke før jeg har trent meg opp igjen, da blir det nok en kombinasjon :D

Med to 110 % jobber og leksebarni heimen får jeg nøye meg med hekken av kona på tredemølla mens jeg tar knebøy :cool:
 
Redigert av en moderator: