Tribute til Roald Amundsen

Sorry, men jeg må tenke på barna først.

mvh
Nissen

PS: WOW, det hadde vært noe til navigeringsklokke når jeg skal hjem til Nordpolen i natt

Den er utrolig flott, og jeg skulle gjerne innlemmet den i samlingen. Prisen ligger i underkant av 200.000, tror jeg, og det er dessverre utenfor min økonomiske rekkevidde for tiden.

Den er utrolig flott, og jeg skulle gjerne innlemmet den i samlingen. Prisen ligger i underkant av 200.000, tror jeg, og det er dessverre utenfor min økonomiske rekkevidde for tiden.

Jeg tviler på at du får den for den prisen. Den vanlige GO Chronometer koster ca. 200', men denne Tribute modellen er limitert til 25 eks.

Her er den gamle modellen:

unnamed.jpg

Dette er desverre utenfor min økonomiske rekkevidde for all overskuelig fremtid... Boliglånet skal etter planen være nedbetalt i 2032, så vi får se etter det en gang... :(

Dette er desverre utenfor min økonomiske rekkevidde for all overskuelig fremtid... Boliglånet skal etter planen være nedbetalt i 2032, så vi får se etter det en gang... :(

Og i 2032 blir det drit lett å få tak i en av disse 25 klokkene:D

Men klokken er jo lekker. Har lenge siklet/drømt om GO. Kvalifiserer det til å kalle seg en Assman;)

Hmm... Liker den (selv om jeg ikke liker dressklokker så veldig godt) :)

Har lenge siklet/drømt om GO. Kvalifiserer det til å kalle seg en Assman;)

Nei, det gjør det ikke, men for å være ærlig, når man har lest biografier om Amundsen så må man vel si at han er kvalifisert til navnet.

Noen har påpekt en svakhet ved denne klokken, nemlig at fonten i datohjulene ikke passer til fonten på skiva. Det er jeg enig i.