Når trådstarter er en jente/dame så kan vel 45,5mm bli litt overkill
Når trådstarter er en jente/dame så kan vel 45,5mm bli litt overkill
Den ser superlekker ut på bildet, men for å helle litt malurt i begeret: Har du prøvd den? Noe sier meg at den nødvendigvis må bli veldig høy/noe klumpete med chronourverk i en relativt liten kasse..Kommer an på hvilket urverk,selvsagt, og jeg vet ikke hvilket som sitter i denne.
Men har du prøvd den og den passer, kjør for all del på, da kan du ikke trø feil
Skal sjekke ut ting til fredag!
Er det slik at man kan prute litt hos en lokal AD? Jeg må reise for å finne en AD og da er det unektlig litt lett å ty til de grå som urverket.
Bestilles må den sikkert uansett.....
Det er jo 3 års autorisert garanti fra urverket.
Hva mener dere?
Jente? På TS?
Hehehe Er akkurat det jeg tenkte også denne er perfekt!Hva slags svar hadde du forventet å få?
Jeg mente i utgangspunktet at planen om speedy reduced var meget bra, men denne er om mulig enda bedre. Størrelsen er perfekt for den typen klokke om du har et ca gjennomsnittlig kvinnehåndledd. Jeg kan gi deg en 99,8% garanti for at du aldri vil angre etter å ha fått den.
Den ser superlekker ut på bildet, men for å helle litt malurt i begeret: Har du prøvd den? Noe sier meg at den nødvendigvis må bli veldig høy/noe klumpete med chronourverk i en relativt liten kasse..Kommer an på hvilket urverk,selvsagt, og jeg vet ikke hvilket som sitter i denne.
Men har du prøvd den og den passer, kjør for all del på, da kan du ikke trø feil
Er det jeg og tenker..Så lenge stempel og signatur er tilstede på de rette plassene(garantikort) så skal ikke dette være noe problem
Min erfaring er at du ofte får bedre tilbud hos enkelte AD en hos urverket.