Tror jaggu jeg flesker til !!

Oi, bare 38 mm? Skulle ønske jeg hadde håndledd til det. Når det er sagt: Det der er den peneste Omegaen jeg har sett. :)

Hva slags svar hadde du forventet å få? :)

Jeg mente i utgangspunktet at planen om speedy reduced var meget bra, men denne er om mulig enda bedre. Størrelsen er perfekt for den typen klokke om du har et ca gjennomsnittlig kvinnehåndledd. Jeg kan gi deg en 99,8% garanti for at du aldri vil angre etter å ha fått den.

Den ser superlekker ut på bildet, men for å helle litt malurt i begeret: Har du prøvd den? Noe sier meg at den nødvendigvis må bli veldig høy/noe klumpete med chronourverk i en relativt liten kasse..Kommer an på hvilket urverk,selvsagt, og jeg vet ikke hvilket som sitter i denne.

Men har du prøvd den og den passer, kjør for all del på, da kan du ikke trø feil :D

Den ser superlekker ut på bildet, men for å helle litt malurt i begeret: Har du prøvd den? Noe sier meg at den nødvendigvis må bli veldig høy/noe klumpete med chronourverk i en relativt liten kasse..Kommer an på hvilket urverk,selvsagt, og jeg vet ikke hvilket som sitter i denne.

Men har du prøvd den og den passer, kjør for all del på, da kan du ikke trø feil :D

Er vel 3313 som sitter i den

Gleder meg til å se WS :) Godt at vi har en aktiv jente her inne, blir det enda mer brusing med fjærene :)

Å. Flaut. Det var faktisk et dameur, ja. Fortsatt veldig fin! :D

vh
Amatøren

Skal sjekke ut ting til fredag!

Er det slik at man kan prute litt hos en lokal AD? Jeg må reise for å finne en AD og da er det unektlig litt lett å ty til de grå som urverket.
Bestilles må den sikkert uansett.....:oops:

Det er jo 3 års autorisert garanti fra urverket.

Hva mener dere?

Skal sjekke ut ting til fredag!

Er det slik at man kan prute litt hos en lokal AD? Jeg må reise for å finne en AD og da er det unektlig litt lett å ty til de grå som urverket.
Bestilles må den sikkert uansett.....:oops:

Det er jo 3 års autorisert garanti fra urverket.

Hva mener dere?

Så lenge stempel og signatur er tilstede på de rette plassene(garantikort) så skal ikke dette være noe problem :)

Jente? På TS? :D

Ja, de finnes! :cool:

Hva slags svar hadde du forventet å få? :)

Jeg mente i utgangspunktet at planen om speedy reduced var meget bra, men denne er om mulig enda bedre. Størrelsen er perfekt for den typen klokke om du har et ca gjennomsnittlig kvinnehåndledd. Jeg kan gi deg en 99,8% garanti for at du aldri vil angre etter å ha fått den.
Hehehe:p Er akkurat det jeg tenkte også denne er perfekt!

Det sitter 3313 verk i den, og fra bilder jeg har sett så er den tykk men helt ærlig det liker jeg litt, at den er litt massiv uten å være vulgær på lanken min! :roll: Desverre har jeg ikke fått prøvd den... Enda ;)

Så lenge stempel og signatur er tilstede på de rette plassene(garantikort) så skal ikke dette være noe problem :)
Er det jeg og tenker.. :D

Vi har en litt gammeldags og småsur Rolex/Omega AD i traktene der jeg bor, er du uheldig møter du en slik. Send hvertfall en forespørsel til Lervik i Haugesund, har blant annet kjøpt en Speedmaster der. God service og pris.

En annen TS-favoritt er Jørgensen i Tromsø, men jeg er usikker på om de fortsatt fører Omega.

Lykke til :)

Da har jeg bestillt klokken!! :mrgreen:

Etter en stor ringerunde til forskjellige AD har jeg kommet frem til at jeg bestillte fra urverket. Ingen AD hadde klokken inne og alle lå mye høyere i pris. Så ventetid blir det uansett.....:roll: