Selges TRUKKET: Anonimo Militare Chrono OX-PRO Ref 2017 Orange

Medlem
9. nov. 2012
Innlegg
0
Sted
Stavanger
Jeg selger min splitter nye Anonimo Militare Chrono Ox-pro 2017 med Orange dial. Den er helt ny (kjøpt 05.08.2014 og innført til Norge 07.08.2014).

Jeg har funnet mitt drømmeur og for å finansiere kjøpet må jeg dessverre selge noen av mine andre ur :( Jeg ønsker i utgangspunktet et rent salg på dette uret men kan la meg friste til spennende klokkebytte dog helst Rolex GMT Master I eller II alternativt Milgauss, Omega Planet Ocean eller en Zenith el Primero - hvis et bytte er aktuelt for deg så settes verdien på uret noe høyere - . Skambud vurderes ikke og blir ikke besvart!

Et flott ur og en av de mest karakteristiske Anonimo urene. Uret er kjøpt i New York og jeg har fortollet og betalt moms på uret.

Dette kan bli en av de siste førstegenerasjons urene fra Anonimo da firmaet er under ny ledelse og har flyttet fra Firenze til Sveits. Uret er satt sammen og konstruert i Firenze.

Dette er nummer 18 av 50 bygget.

Tilstand: 100% ny

Boks/Papirer: Anonimo internasjonal garanti og Anonimo trippel 'folding' veske.

Merke :Anonimo
Series :Opera Meccana
Modell :Militare Crono 2017
Modell Nummer :2017 Ox-Pro
Urverk :Anonimo modified ETA 2892
Kasse: MILITARE Ox-Pro med bezel i stainless steel. Matt bead-blasted kasse med screwback baklokk med safirglass.
Form :Rund
Kasse diameter m/ krone :46 mm
Bezel diameter :42 mm
Kasse tykkelse :16 mm
Bezel type :Fixed
Urskive farve :Orange
Urskive features : Dato, Chronograph, Luminiserende visere, tall og 24 timers markeringer
Reim: Anonimo Kodiak black leather strap med røde sting. XL Anonimo spenne.
Lug bredde :22 mm
Glass :Safirglass foran og bak
Vekt :124 gram
Vanntett : 150m/500ft

Her er også et bilde av uret
_577_zps0e3c231f.jpg
[/IMG]

Pris? TRUKKET

Jeg forbeholder meg retten til å trekke uret hvis jeg føler for det :)
 
Redigert:
ikke la denne gå fra deg

Selges denne ikke snart så blir den endel av samlingen.

Helt ny og jeg har satt prisen lav med vilje. Sjekk gjerne pris på andre Anonimo ur her på sonen og på finn