- Medlem
- 18. jan. 2008
I morgon vil eg byrja på eit nytt og betre liv,
trur eg.
Eg skal slutta å lese Finn.no,
trur eg.
Eg skal slutta å lese Timezone.com, Watchuseek og Ebay,
trur eg.
Eg skal slutta å sammenlikne priser med de overnevnte når eg finner noe på Finn,
trur eg.
Eg skal slutta å kjøpe klokker berre fordi prisen er ok i forhold til nettet,
trur eg.
Eg skal slutta å lese alt eg finn om klokker eg har bestemt meg for ikkje å kjøpe,
trur eg.
Eg skal slutta å planlegge kva slags remmar eg skal sette på klokker eg har bestemt meg for ikkje å kjøpe,
trur eg.
Eg skal slutta å ringe selgarar for å prute på klokker eg har bestemt meg for ikkje å kjøpa for å få ein betre pris,
trur eg.
Eg skal slutta å gi etter når eg ikkje får ein betre pris likevel, berre fordi eg _må_ ha klokke som eg har bestemt meg for ikkje å kjøpe,
trur eg.
Ja, i morgon skal eg byrja på den gode veg som sagt,
trur eg.
Taka striden upp mot klokka og den heile develsmakt,
trur eg.
Men i dag lyt det få vera, for eg fant noe på Finn.no som ligger trygt i lomma mi,
trur eg.
(Med mine dypeste unnskyldninger til Jacob Sande for å ha misbrukt både diktet hans og det nynorske språk på det groveste ... )
Innkommende Tudor Submariner! Så ble det enda et Rolex relatert ur
Nå må jeg bare bestille meg en "Bond" Nato-rem, så skal nok lysten på en vintage Rolex Sub med plexi dempes,
trur eg!
trur eg.
Eg skal slutta å lese Finn.no,
trur eg.
Eg skal slutta å lese Timezone.com, Watchuseek og Ebay,
trur eg.
Eg skal slutta å sammenlikne priser med de overnevnte når eg finner noe på Finn,
trur eg.
Eg skal slutta å kjøpe klokker berre fordi prisen er ok i forhold til nettet,
trur eg.
Eg skal slutta å lese alt eg finn om klokker eg har bestemt meg for ikkje å kjøpe,
trur eg.
Eg skal slutta å planlegge kva slags remmar eg skal sette på klokker eg har bestemt meg for ikkje å kjøpe,
trur eg.
Eg skal slutta å ringe selgarar for å prute på klokker eg har bestemt meg for ikkje å kjøpa for å få ein betre pris,
trur eg.
Eg skal slutta å gi etter når eg ikkje får ein betre pris likevel, berre fordi eg _må_ ha klokke som eg har bestemt meg for ikkje å kjøpe,
trur eg.
Ja, i morgon skal eg byrja på den gode veg som sagt,
trur eg.
Taka striden upp mot klokka og den heile develsmakt,
trur eg.
Men i dag lyt det få vera, for eg fant noe på Finn.no som ligger trygt i lomma mi,
trur eg.
(Med mine dypeste unnskyldninger til Jacob Sande for å ha misbrukt både diktet hans og det nynorske språk på det groveste ... )
Innkommende Tudor Submariner! Så ble det enda et Rolex relatert ur
Nå må jeg bare bestille meg en "Bond" Nato-rem, så skal nok lysten på en vintage Rolex Sub med plexi dempes,
trur eg!