Skulle man fått til en tur i løpet av høsten?
Søndag 4. september. En liten Drive Out? Trenger ikke gjøre dette så formelt, men bare møtes og ta en tur noen timer?
Jeg er med om det ikke skulle komme noe i veien (typ familieaktiviteter)..Søndag 4. september. En liten Drive Out? Trenger ikke gjøre dette så formelt, men bare møtes og ta en tur noen timer?
Skal prøveSøndag 4. september. En liten Drive Out? Trenger ikke gjøre dette så formelt, men bare møtes og ta en tur noen timer?
Tør jeg foreslå oppmøte Oslo en plass 12-tiden? Er cars & coffe kl 10 ved Skøyen jeg tenkte meg på først.Søndag 4. september. En liten Drive Out? Trenger ikke gjøre dette så formelt, men bare møtes og ta en tur noen timer?
Usikker på om dette er riktig forum, men noen som skal delta på Porsche center Son Car's & Coffee onsdag 7 sept?
Hvem deltar på Porsche festival førstkommende helg? https://www.facebook.com/events/285538730174872
Jeg deltar med gule lykteglass begge plasser
Vis vedlegg 303744
Jeg skal også på festivalen lørdag. Ser ut til at jeg skal hjelpe til å flippe burgere også gitt, hehe. Skal også kjøre søndag på rudskogen.
(Jeg var forresten tilstede da bildet ble tatt, hehe)
Nei desverre, skulle gjerne likt å bo der og være grillsjef, hehe.. (kjører blå vingebil).Se det ja...påfuglene stimler sammen i forskjellige settinger helt inkognito for hverandre Kan det være at du også flippet burgere sånn litt etter at bildet ble tatt?
Ingen flere som er med på en driveout lørdag 13. Mai???