TS kalender 2012 - post ditt bidrag - frist 16. nov.!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Jon Henrik

Grunnlegger
Medlem
12. okt. 2007
Sted
Fredrikstad
ts-kalender2012-2.jpg

Som har blitt snakket om tidligere, skal det produseres en Tidssonen kalender for 2012. Ettersom dette er første gang vi prøver noe slikt, er formatet satt til en diskré "skrivebordskalender" som forhåpentligvis vil falle i smak hos de fleste.

Kalenderen skal inneholde klokkebilder som er tatt brukere av Tidssonen, og de 12 beste bildene velges gjennom avstemming.

Det settes en grense på maks 1 bidrag per bruker (dvs. ett bidrag som dere kan stille med i avstemmingen), og bildet bør være i landsskapsformat (liggende) og i høy oppløsning slik at de er egnet for trykk. Høyoppløselig utgave av bildet kan ettersendes dersom man ikke har mulighet til å poste det her.

Bildene postes i denne i denne tråden, og en avstemming vil bli opprettet når alle bilder er mottatt.

Forsøk å holde tråden mest mulig fri for kommentarer (dere vil få plenty av mulighet til dette når avstemmingen starter ;)), og ev. spørsmål kan rettes til meg på PM eller e-post: jhh@tidssonen.no

Fristen for poste et bidrag er satt til onsdag 16. november klokken 23:59.

Lykke til!! :)

Når er bildet høyoppløselig? Hva holder?
Jeg har stort sett bare iphone bilder.

Er dette godt nok? I så fall er det mitt bidrag.:D

57e2ac57.jpg

Tja. Noen som har godt kamera og gode skills som vil ta en runde med Aquanauten?
Ellers fant jeg noen i arkivet mitt;
312946_10150439700215733_663175732_10643894_1635117920_n.jpg

Siden det vel er eneste bildet jeg har postet her som ikke er tatt med mobilkamera.

IMG_3194.jpg

Jeg forsøker å følge opp gode bilder

Her er klokken min. Et "kjedelig" ETA 2801-2 urverk, men denne er likevel mest interessant sett bakfra. Det spesielle er at jeg har demontert, oljet og montert den. Nå er den min med stor M...
kalenderur01b.jpg

kalenderur02b.jpg

Jeg har fullformat bilder hvis det trengs...

Status
Stengt for ytterligere svar.