TS kalender 2012 - post ditt bidrag - frist 16. nov.!

Status
Stengt for ytterligere svar.
image-6.jpg

Slenger opp et par stykker jeg er fornøyd med, dessverre er jeg redd kvaliteten kan sette en stopper

13072011183.jpg

Føler dette bildet representerer sommeren på en god måte. Bildet er tatt i midten av juli i en snerten Polar 20.

Edit: Reduserte til to bilder. IWC-bildet vil jeg si er min favoritt ettersom refleksjonen ødelegger veldig mye av Panerai-bildet.

Edit 2: Har nå tatt vekk macrobildet av skiven på Panerai 197 så det kun er et bilde.

Mange fine bilder her folkens! Kanskje det blir en kalender med et bredere publikum enn forventa? (nei.. da må vi vel ha flere biler og lettkledde damer...)

Mange flotte bilder her, men jeg prøver meg likevel... Orient New Mako!
Legg merke til den usignerte kronen... Slett ikke hverdagskost her på sonen... :cool:

IMG_0358.jpg

Legger til dette. En islandsk klokke i sitt rette miljø; på Heimaey, hvor han som har laget klokken er født og oppvokst :)

DSC_0384-1.jpg

Med et bidrag, menes max et bilde i avstemningen eller max ett bilde i kalendere? :?:

Her er mitt bidrag iallefall:
DSC_0135.jpg

Edit: da var det bare et bilde igjen... (Juice, du gjør det så vanskelig:))

Meningen var maks ett bidrag til avstemmingen per bruker. :)

Dere som har postet flere bilder oppfordres til å redigere innlegget deres og velge ett bilde.

Glemte å nevne at landsskapsformat (liggende) er å foretrekke da bilder som er stående ev. må bli kuttet.

Dette tror jeg er det beste bildet jeg har tatt av noen av mine klokker... Til å være nybegynner på fotografering er jeg ganske happy med det selv i alle fall. Håper det faller i smak :)

Breitlingredigerbar2-Kopijpg.jpg

Mvh Flygaren

Status
Stengt for ytterligere svar.