TS kalender 2012 - Pris nedsatt! :)

Min kom i posten i dag.
Kvaliteten på trykk og papir overgår alle forventninger så her er det bare å trykke "kjøp".
Den sitter som et skudd på en hver skrivepult.

Takk til Juice for vel utført arbeid!

Min kom i posten i dag.
Kvaliteten på trykk og papir overgår alle forventninger så her er det bare å trykke "kjøp".
Den sitter som et skudd på en hver skrivepult.

Takk til Juice for vel utført arbeid!

Støtter meg til Minuteman her! Den var rett og slett nydelig, og kvaliteten er det ingenting å si på!
Gleder meg til mars! :razz:

Dæggern! Her har jeg vert borte en stund, og alt for mye skjer på kort tid. Bestilling må legges inn straks.
Takk juice. Dette ser bra ut :)

Fikk min på fredag. Var utrolig fin. Eneste jeg legger merke til er at det er utrolig mye lettere å se datoen på de månedene med mørk bakgrunn enn de med lys.

Men jeg kommer vel til å bruke kalenderen like mye til å finne datoen som jeg bruker klokkene til å finne tiden.

Fikk min på fredag. Var utrolig fin. Eneste jeg legger merke til er at det er utrolig mye lettere å se datoen på de månedene med mørk bakgrunn enn de med lys.

Men jeg kommer vel til å bruke kalenderen like mye til å finne datoen som jeg bruker klokkene til å finne tiden.

Hyggelig at du er fornøyd Espen! :)

Er klar over at lesbarheten er bedre på sort bakgrunn.
Hele kalenderprosjektet har vært en læringsprosess og har nå mye bedre oversikt over hva som skal til for at trykken blir mest optimal. Neste år kan ikke annet enn bli enda bedre! :)

For å feire at Tidssonen snart kommer i en oppdatert drakt samt at vi er halvveis i januar, settes prisen på Tidssonen kalender 2012 nå ned fra kr. 299,- til kr. 199,-

Det er et begrenset antall igjen oghar ingen planer om å trykke flere når disse er solgt - her er det første mann til mølla! ;)

Mye moro for pengene?

Klikk her for å gå til Tidssonen Webshop - TS kalender 2012

kalender-preview1.jpg