TS-Nato live in action

Er det håp for en versjon i 22mm med det første?

Breitling020.jpg


Blir litt slarkete med 20mm rem og 22mm åpning mellom lugsene.
 
Neida. Jeg bare leker nato-politi.:p;)

Synes forresten at den Hamilton'en ser superfrekk ut på Norges nato

Ja, jeg er positivt overrasket over hvor bra den matchen ble :)

J/J: Kjøpe klokke som er 20mm mellom lugsa da ;)
 
TS nato burde vært sponset av urprodusentene!

Fikk TS-nato og skjønte fort at jeg ikke hadde noen ideel klokke til den. (Ønsker 22mm)
Bestilte umiddelbart ny klokke, ikke noe luksusur, men synes det ble en bra combo.

 
Redigert:
Da regner jeg med at alle gjør som meg og bytter over til norges-nato på onsdag.

For å ønske våre norske idrettsutøvere lykke til i VM synes jeg vi skal se hvor mange TS-nato ws vi klarer å få til på en dag!

Jeg blir hvertfall å se under åpningssermonien med TS-nato!
 
Det der var stilig Helsvett.

Går det an å spørre om hvilken Seiko det er og hvor du har kjøpt den.

Leter etter noe lignende selv, men synes alle Seikoene jeg ser på har 22 mm mellom lugs.
 
Det der var stilig Helsvett.

Går det an å spørre om hvilken Seiko det er og hvor du har kjøpt den.

Leter etter noe lignende selv, men synes alle Seikoene jeg ser på har 22 mm mellom lugs.

Seiko SKA369P1 er modellen, den er egentlig med lenke fordi med rem var utsolgt de fleste steder.
Bestilte fra www.21jewels.com og servicen var helt kurant, de sendte iløpet av noen dager.
Lykke til!

Tommy
 
TS Nato

Endelig kom TS Nato'n, som jeg hadde tenkt til å bruke på fruens vintage Seamaster, men som dere ser på bilde så er den bitte litt for stor :(

IMAG0020.jpg
 
Endelig kom TS Nato'n, som jeg hadde tenkt til å bruke på fruens vintage Seamaster, men som dere ser på bilde så er den bitte litt for stor :(

]

Er 18 mm på den ja. Akkurat som det er på de aller fleste klokkene mine. Siden jeg ikke har fått kjøpt ny klokke ble jeg nødt til å følge Mathfjelds oppfordring med eneste klokke jeg har som er 20mm mlm lugs. :oops:

Kunne sett værre ut da.
2011-02-23112237.jpg
 
Jeg vil bare si at jeg er utrolig fornøyd med rask leveranse og veldig fin rem :)

P2223252.jpg


Mange klokker som kler reima, men jeg syns det er noe spesielt med Rolexene deres, de kler Nato veldig bra.. Nice Mathfjeld..
 
SUB gjør seg godt på Norges-Nato. Alt annet blir litt mye US for meg. :rolleyes: