Pen og hel Tudor Black Bay på lenke vurderes solgt for å finansiere nye fristelser. Noen hairlines her og der - og merker etter deskdiving - men ikke noe ikke som forsvinner ved en lett polering. Eske og papirer er på plass. Tatt ut hos Lervik ur i mai 2012.
Vakker klokke med en dyp burgunder farge og supertøffe snowflake-visere. Kvalitetsfølelsen står ikke tilbake for storebror Rolex, og Tudor er etter min mening utrolig mye deng for krona (ok, prøvde meg på norsk oversettelse av bang for the buck).
Kjøpt av Mogens for ca. ett år siden og den går godt. Ønsker i hovedsak å selge, men kan også ta en Sub-c 114060 eller 116610LN med (mye) penger din vei.
Foretrekker f2f i Oslo/omegn.
Pris: 16k
REFERENCE 79220B
- 41 mm steel case with polished and satin finish
- Unidirectional rotatable steel bezel, matt blue disc
- Self-winding mechanical movement, TUDOR calibre 2824
- Power reserve of approximately 38 hours
- Screw-down winding crown in steel engraved with the TUDOR rose, with blue anodized aluminium crown tube
- Domed sapphire crystal
- Waterproof to 200 m (660 ft)
- Steel bracelet
- Additional fabric strap with buckle supplied with watch
Bilde fra interwebsen
Vakker klokke med en dyp burgunder farge og supertøffe snowflake-visere. Kvalitetsfølelsen står ikke tilbake for storebror Rolex, og Tudor er etter min mening utrolig mye deng for krona (ok, prøvde meg på norsk oversettelse av bang for the buck).
Kjøpt av Mogens for ca. ett år siden og den går godt. Ønsker i hovedsak å selge, men kan også ta en Sub-c 114060 eller 116610LN med (mye) penger din vei.
Foretrekker f2f i Oslo/omegn.
Pris: 16k
REFERENCE 79220B
- 41 mm steel case with polished and satin finish
- Unidirectional rotatable steel bezel, matt blue disc
- Self-winding mechanical movement, TUDOR calibre 2824
- Power reserve of approximately 38 hours
- Screw-down winding crown in steel engraved with the TUDOR rose, with blue anodized aluminium crown tube
- Domed sapphire crystal
- Waterproof to 200 m (660 ft)
- Steel bracelet
- Additional fabric strap with buckle supplied with watch
Bilde fra interwebsen
Redigert av en moderator: